השר כחלון: "לא יודע מתי, אבל ללא ספק אני אחזור"

שר התקשורת והרווחה משה כחלון התייחס לעתידו הפוליטי בועידת מעורבים של מעריב ואמר: "עמותות ותקשורת זה דבר חשוב, אבל איפה שמתקבלות ההחלטות זה בירושלים, בממשלה ובכנסת ואני אחזור"

שר התקשורת והרווחה, משה כחלון אמר כי הוא מתכנן לחזור לפוליטיקה. את הדברים אמר היום (ו') בפאנל הכלכלי בועידת מעורבים של עיתון מעריב.

בתגובה לשאלה על עתידו הפוליטי אמר כחלון: "אני הולך כרגע לבד, לא צריך שיגרשו אותי. אני לא יודע מתי, אבל ללא ספק אני אחזור. עמותות ותקשורת זה דבר חשוב, אבל איפה שמתקבלות ההחלטות זה בירושלים, בממשלה ובכנסת ואני אחזור. כל מי שרוצה להשפיע באמת, שייכנס לפוליטיקה".

ועידת מעורבים של עיתון מעריב למעורבות עסקים בחברה הישראלית, החלה הבוקר (ו'). את הפאנל עם בכירי הממשל וראשי המשק בדיון סביב נושא הכנס - מעורבות עסקית בחברה הישראלית' הנחו אורלי וגיא בהשתתפות הרב דוד סתיו (צהר), משה כחלון, איל חומסקי, יפתח רון טל, רחל אדאטו, רמי לוי ואלי דדון.

כחלוןהתייחס בתחילת הדברים לבחירות שיתקיימו ביום שלישי ואמר: "החלום שלי לראות שני גושים, ימין ושמאל, זה דבר בריא לדמוקרטיה. היום לא רואים את זה. יש מפלגות לא מספיק גדולות והשאר רסיסי מפלגות. בגלל שיש סחיטות קואליציוניות יש רפורמות תקועות".