גם ב-2002: בוגי יעלון ורעייתו טסו במסוק צה"לי לאירוע פרטי

ב-2002 טס יעלון, אז הרמטכ"ל, לאירוע פרטי במסוק צה"לי יחד עם רעייתו ו-3 אורחים נוספים ■ לאחרונה הוא שוב טס במסוק צה"לי לחתונת בתו בקיבוץ גרופית

אופס, הוא עשה זאת שוב: הפרסום ב"גלובס" אתמול (ד') על כך ששר הביטחון משה (בוגי) יעלון טס במסוק צה"לי לחתונת בתו בקיבוץ גרופית שבערבה עורר סערה ציבורית, אך מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שיעלון משתמש בחיל האוויר לצרכים אישיים.

עלות הטיסה הנוכחית של יעלון נאמדת בכ-100 אלף שקל - על חשבון משלם המסים, אם כי מלשכת יעלון מסרו כי עלות הטיסה הייתה 6,000 שקל בלבד וכי המסוק לא המתין לשר הביטחון. בלשכת שר הביטחון טענו אתמול גם כי ביום החתונה היה יעלון "עסוק בדיונים מבצעיים דחופים והערכות מצב בת"א" כך שהיה מאחר לחתונה אם לא היה מוטס במסוק. במערכת הביטחון אף הוסיפו לאחר מכן שהוא הונע יחד עם כוחות מילואים.

אך ההיסטוריה הקרובה מראה שזו לא הפעם הראשונה שיעלון עושה שימוש במסוק צה"לי כדי להגיע לאירוע משפחתי. העיתונאי גיא לשם חשף ב"ידיעות אחרונות" בשנת 2002 כי יעלון, אז בתפקיד הרמטכ"ל, לקח את רעייתו ו-3 אורחים נוספים במסוק "בלק הוק" לאירוע אישי בצפון הארץ. גם אז עלתה הטיסה עשרות אלפי שקלים למשלם המסים.