הפגנה נגד שר האוצר יאיר לפיד: "הכסף בידיים שלו"

עשרות הפגינו אמש מול ישיבת סיעת "יש עתיד" בתל-אביב ומחו נגד הגזירות הצפויות ■ הם חסמו את דרכם של השרים פירון וגרמן עד שהמשטרה התערבה

שעות ספורות לאחר ששר האוצר יאיר לפיד פרסם אמש עוד סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו, שבו התייחס לגזירות הצפויות, הגיעו עשרות בני אדם להפגין מול מטה מפלגת יש עתיד בתל-אביב, שם נערכת הערב ישיבת סיעה. הם קראו קריאות נגד הקיצוצים ומחו על התנהלותו של לפיד.

כ-50 המפגינים נשאו שלטים שעליהם נכתב בין היתר "בלי קיום וכבוד אין עתיד", "בלי דיור ציבורי אין עתיד", חלק מהמפגינים לבשו חולצות שעליהן נכתב "לא נחמדים". הם קראו קריאות נגד הקיצוצים.

שר החינוך, הרב שי פירון, ושרת הבריאות, יעל גרמן, הגיעו למקום והמפגינים חסמו את דרכם במשך כמה דקות ומנעו מהם להיכנס. כוחות המשטרה שנמצאו במקום ואפשרו את קיום ההפגנה התערבו ואפשרו את כניסתו של פירון.

תמיר חג'ג', אחד הפעילים החברתיים שנמצאים בהפגנה, אמר לחדשות 2 באינטרנט: "אנחנו מפגינים למען הציבור החלש, למען הקשישים, נגד הגזירות המתוכננות, לא נניח לפלגת יש עתיד שעושה תספורות לטייקונים".

לדברי חג'ג', "עכשיו הכסף בידיים שלו (של לפיד). עכשיו הוא לא יכול לקחת את הכסף שלנו ולהמשיך עם הגזירות המתוכננות, להקל על העשירונים העליונים ולהמשיך בדיוק אותה מדיניות של ראש הממשלה נתניהו, אלא להתחשב בכל הציבור".