נתניהו: "ננקה את הרחובות שלנו מסמים שנועדו לילדים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה השבועית: "בשבוע שעבר נורו טילים מסיני על אילת. היורים הם ככל הנראה חולית טרור שיצאה מעזה והשתמשה בשטח של סיני כדי לתקוף עיר בישראל. לא נשלים עם כך ונגבה מחיר"

"בשבוע שעבר נורו טילים מסיני על אילת. היורים הם ככל הנראה חולית טרור שיצאה מעזה והשתמשה בשטח של סיני כדי לתקוף עיר בישראל. אנחנו לא נשלים עם כך, אנחנו נגבה על כך מחיר - זו המדיניות העקבית שלנו בארבע השנים האחרונות והיא תשמש אותנו גם כאן. אני מבקש משר הביטחון למסור דיווח קצר על האירועים הללו", כך אמר היום ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה השבועית.

במקביל, אמר נתניהו בימים האחרונים הובא לתשומת לבי נושא אחר שקשור בהפצת סמים בערינו לילדים ולנוער, ובכלל לאזרחים דרך חנויות מיוחדות. אנחנו לא מוכנים להשלים גם עם כך. אני התקשרתי לשר לביטחון פנים וביקשתי ממנו שיפעל.

"הוא בדרכו הנמרצת כבר פשט על כמה חנויות, הוא ימסור על כך דיווח, אבל אנחנו צריכים כנראה לטפל בזה בכמה וכמה מימדים - משפטיים, בריאותיים ואחרים - ולכן, אני אבקש להקים צוות משימה מיוחד בראשות שר הבט"פ, יחד עם שרת הבריאות, שהציע את רעיון הקמת הצוות ואני מקבל אותו. אני חושב שהרעיון הזה הוא נכון".

"שר הפנים, שרת המשפטים וגם שר התמ"ת - לכל אלה יש נגיעה בנושא הזה, ואני מצפה לקבל הצעת פעולה תוך חודש ימים. אנחנו ננקה את הרחובות שלנו מסמים שנועדו לילדים", אמר נתניהו.