ראש ממשלת האי ג'רזי ישתתף בוועידת ישראל לעסקים

איאן גורסט, רואה-חשבון במקצועו, מכהן בתפקידו כראש ממשלת האי ג'רזי משנת 2011 ■ במסגרת הוועידה ישתתף המושל גורסט במושב הדיון "השקעות: איפה לשים את הכסף?"

ראש ממשלת מדינת-האי ג'רזי, הסנאטור איאן גורסט, ישתתף לראשונה בוועידת ישראל לעסקים 2013 של "גלובס".

גורסט, רואה-חשבון במקצועו, מכהן בתפקידו כראש ממשלת האי משנת 2011. בתפקידו הקודם שימש כשר הפנים של המדינה, ובעבר גם כיו"ר "מועצת הסיוע הבינלאומי" של ג'רזי. כמו-כן, הוא משמש כעמית כבוד ביוניס"ף בריטניה.

האי הבריטי ג'רזי, האי הגדול בקבוצת איי התעלה, ממוקם סמוך לחופי נורמנדי שבצרפת, ומשתייך לשטחי בריטניה. ג'רזי היה במשך שנים מוקד משיכה לפעילות פיננסית של חברות בינלאומיות, בזכות תקנות המס הנוחות שלו.

במסגרת הוועידה ישתתף המושל גורסט במושב הדיון "השקעות: איפה לשים את הכסף?". במסגרת המושב יועלו לדיון שאלות אקטואליות בהן - האם הבורסה בוול-סטריט תמשיך לשבור שיאים, מה יקרה לריבית, אילו סחורות צפויות לככב בשנה הקרובה ועוד.

עוד ישתתפו בדיון: ד"ר יוזף אקרמן, לשעבר, מנכ"ל דויטשה בנק; ג'ין ליקון, יו"ר China International Capital Corporation מנהל קרן ההון של סין; ד"ר אדוארד-לואיס מורס, מנהל וראש חטיבת מחקר סחורות ואנרגיה Citigroup; אמיר ברמלי, מנכ"ל ויו"ר רוביקון ביזנס גרופ; פרופ' יוג'ין קנדל, ראש המועצה הלאומית לכלכלה, משרד רה"מ, וג'נט טבקולי, האנליסטית שזכתה לכינוי "קסנדרה של נגזרי האשראי", אחרי שחזתה את המשברים בענף הבנקאות, שהיא גם מייסדת ונשיאת Tavakoli Structured Finance.

ועידת ישראל לעסקים 2013 של "גלובס", הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן "הכלכלה הגלובלית ב-2014". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים, אנשי ממשל ואקדמיה, בכירי המשק והכלכלה, חוקרים, דוברים ומשלחות מהארץ ומהעולם. בוועידה יועלו הניתוחים והתובנות של בכירי הכלכלנים והאקדמאים, אנשי עסקים וקובעי מדיניות מהארץ והעולם.