חשד לפיגוע בבת-ים: מטען התפוצץ באוטובוס

נוסעים בקו 240 של דן אמרו לנהג שיש תיק חשוד שממנו מבצבצים חוטים מאחורי הדלת האחורית, וזה מיהר לעצור את האוטובוס, הורה להם לרדת והזעיק את המשטרה ■ זמן קצר לאחר מכן אירע הפיצוץ, שבו נפגע קל אדם אחד

חפץ חשוד התפוצץ בשעות הצהריים (א') באוטובוס בקו 240 בבת-ים. אדם אחד נפגע קל מהדף. מתברר כי תיק שהוגדר חשוד והושאר באוטובוס הביא את נהג הרכב להזעיק את כוחות המשטרה. שניות ספורות לאחר שהנוסעים פונו מן האוטובוס - אירע הפיצוץ. הזירה נסגרה לתנועה.

האירוע התרחש סמוך לשעה 14:30, אז הגיע האוטובוס אל צומת הרחובות מבצע סיני וכצנלסון. הנוסעים הבחינו בתיק והסבו את תשומת-לב הנהג לחפץ החשוד. למקום הוזעק חבלן משטרתי כדי לטפל בתיק.

מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה מדובר באירוע חבלני. נהג האוטובוס, מיכאל יוגר, מסר עדות במשטרה, וסיפר כי היה האחרון לצאת מהאוטובוס. לדבריו, "התיק היה שחור וגדול, ואחד הנוסעים ראה בו חוטים. מהר מאוד הורדתי את הנוסעים".

רחל היימן, תושבת המקום שהייתה עדה לאירוע, גוללה את רגעי החרדה: "שמעתי פיצוץ בסביבות 14:20, חשבתי שזה סתם, אבל אז הבנתי מה זה. זה מאוד מפחיד ומבהיל. זה נשמע כאילו זה פיצוץ בתוך הבית שלי. זה מאוד מלחיץ אבל מה אפשר לעשות. כל אחד אומר שזה לא מגיע אליו אבל הנה זה הגיע גם אלינו. קשה עדיין לעכל".