השיחה

הבוס הראשון של פישר

בגלריית ZOA ע"ש דבורה פישר נערכה בראשון בערב פתיחת תערוכת ציורים המספקת הצצה אינטימית, ראשונה מסוגה, לתהליכים טיפוליים של ארבע נשים וגבר אחד, המתמודדים עם הפרעת אכילה, ועברו טיפול בעזרת אמנויות. המטופלים המציגים בתערוכה הם ממכון אגם לטיפול בהפרעות אכילה ולשיקום הסובלים מהן. בין המוזמנים שהגיעו: רמי שביט; ד"ר רחל אדטו; פרופ' מאיר חת; ד"ר אלי פישר; סיגל בראון ונורית הראל, בכירות בתשלובת ד"ר פישר; יהודה ניניו מנהל מכון אגם; מרב מנדלבאום, יו"רית הנהלת רעות ועוד. פישר וחת במהלכה החליפו חוויות מן התקופה שבה חת היה מנהלו של פישר במסגרת עבודתו הראשונה בחברת טבע, מיד לאחר שסיים את לימודיו. המוזמנים צפו במיצג מחול המתאר את מה שעובר על המתמודדים עם הפרעות האכילה.

הדיינר של תורג'מן

אהובה תורג'מן, מבעלי רשת ההמבורגרים BBB, החליטה להוציא את זכייני הרשת, עובדיה וספקיה מהשגרה. אי לכך ובהתאם לזאת, התכנסו אמש כ-1,000 מוזמנים באומן 17 בתל-אביב, אשר עוצב מחדש באווירת דיינר אמריקאי. האירוע כלל הופעה של הזמרת מרינה מקסימילאן ולאחר מכן מסיבת ריקודים עם דיג'יי. תורג'מן פתחה את הערב בבשורה שיווקית חדשה של הרשת במסגרתה יושק בקרוב מיזם "BBB" מיוזיק". מדובר בשיתוף פעולה עם פארק מיני ישראל במסגרתו ייפתח "צוותא BBB אמפי פארק" במתחם מיני ישראל, מקום שבו יוכלו לקוחות הרשת ליהנות מהופעות של זמרים מובילים. הגיעו לחגוג ולסעוד: אנשי העסקים ירון ישראל ורון שולמן, מבעלי הרשת; עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם; צביקה קראוס, מנכ"ל מיני ישראל; רמי לוי, מנכ"ל חברת ישרקו ונוספים.

עו"ד בארץ

פירמת עורכי הדין האמריקנית DLA PIPER ערכה אתמול בבוקר את כנס הנדל"ן הבינלאומי של הפירמה בארץ. בכנס, שהתקיים במלון הילטון בתל-אביב, השתתפו דמויות משוק הנדל"ן העולמי ביניהם דגלאס קיני מנכ"ל חברת ההשקעות Carlyle Group; עופר ארביב, מנכ"ל Colliers איטליה; ג'י זוויבל, מנכ"ל חברת ההשקעות Harbor Group International; וכן צוות בכיר מ-DLA PIPER בראשות נשיא DLA piper, רוג'ר מלצר, וראש הסניף הישראלי, ג'רמי לוסטמן. בכנס לקחו חלק גם בכירים משוק הנדל"ן הישראלי ביניהם דוד פתאל, נשיא ומייסד רשת מלונות פתאל וליאור מור, ראש תחום נדל"ן והשקעות במנורה מבטחים.

נאור ממשיך במלחמה

עמותת אור ירוק וחברת מידע כנסים, קיימו אתמול את הכנס השנתי של העמותה תחת הכותרת: "לא רק הנהג אשם". הכנס נערך במרכז אווניו שבקריית שדה התעופה, וריכז אליו גורמי מפתח במאבק על הפחתת תאונות הדרכים. נצפו: שר התחבורה, ישראל כץ; השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ'; יו"ר הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ד"ר יעקב שיינין; אבי נאור, יו"ר ומייסד עמותת אור ירוק; פרופ' אמנון שעשוע, יו"ר ומייסד חברת מובילאיי ועוד. מלבד מצלמות המהירות, הנושא החם של הכנס היה ההחלטה שהתקבלה לאחרונה להעניק לנאור את פרס ישראל על תרומתו לחברה הישראלית. הנוכחים בירכו את נאור על קבלת הפרס.

בקשה מפרי-זן

כנס של פעילים ניהול תיקי השקעות שנערך אתמול בהרצליה, עסק בשורת סוגיות בוערות ביניהן: בעיית החיסכון והפנסיה של הישראלים; שוק ההון הישראלי והשקעות במניות ובאג"חים; סקירת שווקים גלובליים; ותחזיות כלכליות ופוליטיות שישפיעו על שוק ההון. חנה פרי-זן, יו"רית דירקטוריון פעילים, פנתה בדבריה למשרד האוצר, בבקשה להתיר לחברות ניהול התיקים של הבנקים לנהל קופת גמל אישית כדי להגדיל את התחרותיות בתחום החיסכון הפנסיוני לשכירים ועצמאיים. עוד דיברו בכנס: יאיר סרוסי; ידין ענתבי; צביקה שלזינגר; רבקה אלגריסי; ד"ר תום רן; יורם גבאי; ודנה וייס שחתמה את הכנס בהרצאה על משפט בתקשורת. בין באי הכנס: אנשי עסקים רבים; דליה רבין, חברת דירקטוריון בפעילים; ד"ר רות גסר, חברת דירקטוריון בפעילים; נירה דרור, לשעבר מנכ"לית בריטיש איירוויס בישראל; פסיה צור; אלה לודין, הבעלים של קפה 48 ועוד.

אוריאל לין מצטט את מרטין לותר קינג

האסיפה הכללית השנתית של לשכת המסחר תל-אביב והמרכז נערכה אמש במלון דן פנורמה בתל-אביב. האסיפה עמדה בסימן 95 שנים לפעילות הלשכה. נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, נשא דברי פתיחה והשווה את נאומו שלו, לא פחות, לזה המפורסם של מרטין לותר קינג מ-1963 "I HAVE A DREAM", אשר תרם לעיצוב התפיסה הערכית של ארה"ב. לדברי לין, גם לו יש חלום שכולל שורת מעשים שעל ממשלת ישראל לעשות כדי שתהיה כאן מדינה וכלכלה טובות יותר. לין אמר לשרים שנכחו במקום שתרומתם להשגת חלום זה יכולה להיות רבה, וכי אם יפעלו בדרך שהוא ממליץ עליה הם יזכו לתמיכת האיגוד. עוד נאמו: שר התחבורה, ישראל כץ; שר הכלכלה, נפתלי בנט; והשר להגנת הסביבה, עמיר פרץ. באסיפה השתתפו כ- 700 מוזמנים ביניהם: ח"כ פאינה קירשנבאום; יהודית לין; שמואל וענת פרנקל; ישראלה שטיר, בעלה אבי אינשטיין ובנה גיל שטיר; אורן ולאה שחור; אריה ודליה זייף; אורן רווח; אמיר וענת שני; עמי וגילה לפידות; מוני בר; מנחם קלי; ראובן וציפי שליסל; רפי פרידמן; יוסי והדר ויליגר; צביקה ויליגר; סמי וטובה סגול; מירה אלטמן; סולי ושרי סקאל; עו"ד משה ניסים; צביקה אורן; עו"ד אורן גלעדי; סרג' דרעי; גבי דובינסקי; ג ל סידס; אבי אובל; דני שרף; צביקה לוינסון ועוד. על החלק האמנותי הופקדו הזמרת טילדה רג'ואן ושלישיית קצרות ולעניין.