גיוס של 5 מ' ד' לחברת האירועים ההמוניים FanZone

החברה פיתחה פלטפורמה אשר מסייעת לאוהדי כדורגל להגיע יחד למשחקים ולהשתתף בהוצאות הדלק

חברת הסטארט-אפ FanZone, אשר פעילה בתחום האירועים ההמוניים, גייסה 5 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון Olive Tree Ventures. את החברה, שיצאה לדרך בשנת 2014, הקימו אורי שילה (המנכ"ל) ותומר קזז. שילה הוא מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל לשעבר ואילו קזז הוא מהנדס אשר שיחק כשוער בקבוצת הנוער של מכבי נתניה.

הרקע הספורטיבי המשותף של שילה ושל קזז קשור גם לתחום הפעילות העיקרי של FanZone - אירועי ספורט. החברה פיתחה פלטפורמה אשר מסייעת לאוהדי כדורגל להגיע יחד למשחקים ולהשתתף בהוצאות הדלק.

רשימת הלקוחות של החברה כוללת את מועדוני הכדורגל הישראליים מכבי תל אביב ומכבי בחיפה, כאשר בחו"ל משתפת החברה פעולה עם מועדוני הכדורגל האנגלים שפילד וונסדיי, לידס יונייטד, איפסוויץ' וברייטון.

נציין כי הפלטפורמה של FanZone פועלת בשיתוף פעולה עם מועדוני הספורט, התאחדויות הכדורגל, המשטרה, הרכבת וגופים נוספים.

בחודשים האחרונים החליטה החברה להתרחב ולהתחיל לפעול בשוק מקביל - הופעות חיות. החברה השיקה אתFanZone Events, במטרה ליצור לכל אירוע גדול פלטפורמה שתכלול מידע על דרכי ההגעה ועוד. השירות הזה, אשר משמש את מפיקי האירועים וגם את הקהל, כבר החל לעבוד במופעים אשר נערכו באחרונה בישראל, לרבות ההופעות של רובי וויליאמס, בקסטריט בויז ואמנים נוספים.

אורי שילה, מנכ"ל ומייסד החברה אמר כי "שוק האירועים ההמוניים - בספורט, במוזיקה ובכלל - הוא עצום ומגוון, וכולל בתוכו צרכים רבים הן של הקהל המגיע והן של מארגני האירוע. החזון שלנו הוא לייצר פלטפורמה שכוללת מגוון רחב של שירותים ופתרונות סביב האירוע, אשר יאפשרו את הוזלת העלות הכוללת, הגעה נוחה ומהירה, והפיכת כל חוויית ההגעה לאירוע למהנה וכיפית בדומה לחוויית הארוע עצמו".

שילה הוסיף כי "החברה נמצאת כעת בתנופה משמעותית ובפתח מספר רב של שיתופי פעולה משמעותיים באירופה, ואנו שמחים להרחיב את הפעילות בעזרתו של אלכס הורן, שמגיע אלינו לאחר קדנציה מוצלחת כמנכ"ל התאחדות הכדורגל באנגליה. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לפתח את התשתיות בשווקים בהם אנו מתמקדים ולגדול בהמשך לשווקים נוספים".

מאז הקמתה גייסה החברה סכום כולל של 6.2 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי, מהמדען הראשי, חממת דה טיים של אילן שילוח, רון צוקרמן ומשקיעים נוספים. החברה השתתפה במאיץ הסטארט-אפים של מייקרוסופט, "Microsoft Ventures". החברה מעסיקה כ-20 עובדים בתל אביב ובימים אלה היא מגדילה את מצבת כוח האדם.