בונקר למיליארדרים: צפו במקלט הפאר שמיועד לעשירי תבל

בריכות שחייה מפוארות, אולמות תיאטרון, מועדוני כושר, מסעדות, דירות מעוצבות ואפילו מנחת מסוקים - והכול מתחת לפני האדמה ■ כך נראה "מקלט יום הדין" לאלפיון העליון שנחשף לאחרונה באירופה

בריכות שחייה מפוארות, אולמות תיאטרון, מועדוני כושר, מסעדות, דירות מעוצבות, ואפילו מנחת מסוקים - וכמובן עמידות בפני פיצוץ גרעיני, נשק כימי, רעידות אדמה, צונאמי וכל אסון אחר שתעלו על דעתכם. את כל הדברים האלה, מתחת לפני האדמה, ניתן למצוא בבונקר חדש שנבנה בברוטנשטיין, גרמניה, שמיועד לעשירי תבל.

מקלט ויווס אירופה 1 (vivos europa one), שזכה לכינוי "המקלט האולטימטיבי ליום הדין", נחשף לאחרונה על-ידי המיליארד והמייסד של קבוצת Vivos, רוברט ויסיניו ( Robert Vicinio).

גודלו של כל הקומפלקס הוא כ-21 אלף מ"ר ממוגנים ומחוזקים, ועלות בנייתו הגיעה ל-1.1 מיליארד דולר. כדי לעבור בין חלקיו השונים של המקלט, הדיירים עוברים דרך עשרות מנהרות ממוגנות ומאובטחות.

כל משפחה שתקנה יחידת מגורים במקלט תקבל דירת פאר בהתאמה אישית המתפרסת על 232 מ"ר. טרם פורסם המחיר של דירה ממוצעת במקלט התת קרקעי הזה, אך בפרויקט מקביל של החברה בארה"ב, דירת מגורים פשוטה נמכרת במחיר התחלתי 1.5 מיליון דולר, כלומר כ-6 מיליון שקל, ללא ההוצאות החודשיות השוטפות לאחזקת הקומפלקס.

במקרה חירום כמו רעידת אדמה או מלחמה, המשפחות יגיעו לשדות התעופה הקרובים למקלט כמה שיותר מהר ויועברו אליו באמצעות מסוקים. המקלט יספק להם את כל הציוד הנדרש לקראת החיים בתוכו, וכשיגיעו כולם, המקלט ינעל ולא תהיה אפשרות לצאת או להיכנס עד שיפתח מחדש. אז אם אתם מפחדים מסוף העולם, ויש לכם כיסים עמוקים במיוחד, אתם מוזמנים לקנות לעצמכם דירה במקלט התת קרקעי הזה.