גאדג'טים: אלבום תמונות לופה - ישירות מהסמארטפון ומהר

בלופה הצליחו ליצור מוצר פשוט מאוד לשימוש, שמאפשר בקלות ליצור אלבום מתמונות השמורות בסמארטפון; הספר המתקבל איכותי מאוד

הסמארטפון הפך מזמן למצלמה הראשית של רוב הצרכנים. את התמונות המצולמות בטלפון אפשר לשתף עם חברים בוואטס-אפ, בפייסבוק, באינסטגרם וגם במייל, אולם רוב התמונות נשארות בסמארטפון ללא שום שימוש, כאשר במקרה הטוב הן מגובות לאחד משירותי הענן הקיימים ברשת. חברת לופה, המוכרת מתחום אלבומי התמונות (כאלו המודפסים מנייר), השיקה לאחרונה מוצר חדש, המאפשר לייצר אלבום ישירות מהסמארטפון ובזמן קצר.

ממשק: המוצר של לופה מתבסס על אפליקציה למכשירי אייפון ואנדרואיד. בניית הספר קלה מאוד: בוחרים שם עבור הפרויקט, מסמנים את התמונות הנמצאות בזיכרון הטלפון בהן מעוניינים ואז עוברים לטפל בכל תמונה באופן פרטני. אי אפשר למשוך תמונות משירותי ענן כמו OneDrive או דרופבוקס להעלאה באופן אוטומטי לאלבום. במקום זה, צריך להוריד את התמונות לסמארטפון ואז להעביר ללופה. האפליקציה גם מאפשרת להכניס טקסט לכל תמונה, לסובב אותה, להתמקד רק בחלק מסוים ולהוסיף פילטרים שונים. לאחר שמסיימים לעבד תמונה מסוימת, מעלים אותה לאחסון הענן של לופה, כך שגם אם מוחקים בטעות את האפליקציה, הפרויקט נשאר זמין.

מספר התמונות המינימלי לספר הוא 25 והוא יכול להגיע עד ל-864 תמונות. העיצוב נעשה באופן אוטומטי על-ידי האפליקציה, דבר החוסך את הצורך לשבת לעצב ספר בצורה עצמאית. ניתן לבחור בין תמונה גדולה בכל עמוד או ליצור קולאז' של מספר תמונות. מובן שבמקרה הזה, הספר יכלול פחות עמודים. היתרון הוא חיסכון גדול בזמן; החיסרון הוא שלקוחות רבים אוהבים לעצב את הספר בעצמם.

שיתופיות: בלופה לקחו את אלבום התמונות צעד קדימה. ניתן להפוך את הספר מאישי לקבוצתי, באמצעות שיתופו עם חברים או בני משפחה נוספים (כל המשתתפים צריכים להוריד את האפליקציה). כך, כשנוסעים לטיול, כל המשתתפים מעלים תמונות לספר ויוצרים בסופו של דבר עותק אישי לכל אחד.

אלבום: הספר מגיע בפורמט ריבועי של 20 ס"מ (רוחב ואורך), ניתן לבחור כריכה רכה או קשה (המחיר נמוך יותר בכריכה רכה). הכריכה עצמה מגיעה במספר עיצובים, למשל, ורוד עם פסים לבנים, מלבנים צבעוניים, חום נייר או תכלת מנוקד. הספר עצמו מגיע לאחר מספר ימים באמצעות שליח או דואר רשום. ההדפסה איכותית, הכריכה מרשימה והתמונות מקבלות את הכבוד הראוי להן.

בשורה התחתונה: בלופה הצליחו ליצור מוצר פשוט מאוד לשימוש, שמאפשר בקלות ליצור אלבום מתמונות השמורות בסמארטפון. הספר המתקבל איכותי מאוד.

מחיר: 82 שקל לספר בכריכה רכה ו-110 שקל לכריכה קשה (24 עמודים). המחיר כולל משלוח באמצעות דואר רשום.

ציון: 9.