רדוור צונחת 24% לאחר שפירסמה אזהרת רווח לרבעון השלישי

דיווחה אמש לאחר סגירת המסחר בוול סטריט כי ההכנסות ברבעון השלישי יסתכמו ב-48 מיליון דולר, לעומת 57-59 מיליון דולר בתחזית הקודמת, ולעומת צפי אנליסטים ל-59 מיליון דולר ■ רווח למניה יגיע ל-10 סנטים, לעומת התחזית הקודמת ל-23-24 סנט למניה ולתחזיות האנליסטים, 24 סנט למניה

בורסה / צלם: רויטרס
בורסה / צלם: רויטרס

לאחר סיום הרבעון השלישי ולפני עונת הדוחות, מגיע שלב אזהרות הרווח, ואתמול הגיעה אזהרת רווח מכיוון רדוור . החברה דיווחה לאחר סיום המסחר בוול סטריט שההכנסות ברבעון השלישי צפויות להסתכם ב-48 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת, שפורסמה עם דוחות הרבעון השני, ובה דובר על 57-59 מיליון דולר, ולעומת קונצנזוס האנליסטים, 59 מיליון דולר.

בשורה התחתונה המכה כואבת יותר: הרווח הנקי למניה, על בסיס Non-GAAP, יגיע ל-10 סנטים, לעומת התחזית הקודמת ל-23-24 סנט למניה ולתחזיות האנליסטים, 24 סנט למניה. בכך יסתכם הרווח בכ-4.7 מיליון דולר במקום בכ-11 מיליון דולר. מדובר על ירידה של 15.5% בהכנסות ושל 58% ברווח הנקי בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2014.

רדוור היא חלק מקבוצת רד של האחים זיסאפל, והיא מספקת פתרונות לזמינות, ביצועים גבוהים ואבטחת רשתות תקשורת ארגוניות, מרכזי מחשוב ואפליקציות. רדוור, בניהולו של רועי זיסאפל נסחרת בנאסד"ק, ושווי השוק שלה הוא 785 מיליון דולר, לאחר שמנייתה איבדה כ-21% מערכה מתחילת השנה, בין היתר על רקע אכזבת המשקיעים מתוצאות הרבעון הקודם.

אתמול עלתה המניה ב-3.9%, אך לאחר פרסום האזהרה, במסחר המאוחר בוול סטריט, היא נפלה ב-7.7% ונופלת במסחר גם היום. לפי נתוני Thomson/First Call, ישנם תשעה אנליסטים שמסקרים את רדוור ומתוכם שמונה ממליצים על המניה בהמלצות קנייה ואחד בהמלצת "החזק".