ח"כ מגל: "בן אדם שמאיים בסכין, צריך לירות לו כדור בראש"

לפי מגל, אין שום טעם לנסות להשתלט על מחבלים בעודם בחיים כדי לאסוף מהם מידע מודיעיני ■ פנה למראיינים, אורלי וגיא: "אתם והאידיאולוגיה שאתם מייצגים, איבדתם את הבסיס, את האינסטינקט הבסיסי מי זה אויב"

ינון מגל / צילום: שלומי יוסף
ינון מגל / צילום: שלומי יוסף

"בן אדם שמאיים בסכין, צריך לירות לו כדור בראש. פשוט מאוד". כך אמר הבוקר (א') ח"כ ינון מגל בריאיון לתוכנית "אורלי וגיא", בתגובה להתנהלות מערכת הביטחון מול מחבלת שניסתה לדקור אנשי ביטחון בתחנה המרכזית בעפולה.

לפי מגל, אין שום טעם לנסות להשתלט על מחבלים בעודם בחיים, כדי לאסוף מהם מידע מודיעיני. לדבריו, הכלל של חיסול מיידי טרוריסטים צריך היה לתפוס גם לגבי רוצחים יהודים כדוגמת יגאל עמיר.

ח"כ מגל אמר למראיינים, אורלי וילנאי וגיא מרוז: "אתם והאידיאולוגיה שאתם מייצגים, איבדתם את הבסיס, את האינסטינקט הבסיסי מי זה אויב".

לפי מגל, האשם למצב ברחובות ישראל כיום הוא ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין, שחתם על הסכם אוסלו. "אין עם פלסטיני, לא תהיה לא מדינה וצריך לגדוע לו את התקווה", אמר ח"כ מגל שסיכם: הערבים צריכים לדעת שמי שפותח במלחמה, אז אנחנו אומרים שלום לחבר תת מקלע ושלום לחבר פרבלום (ציטוט משיר של חיים גורי). אפשר לספור לא רק אינתפיאדות, אלא גם נאקבות".