הטיפ היומי: UBS בטוח שהמניה הזו תזנק ב-63%

UBS ממליץ על טוויטר: מניה במומנטום טוב שצפוי רק להשתפר

טוויטר / צילום: בלומברג
טוויטר / צילום: בלומברג

חברת האינטרנט טוויטר  נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של 19.9 מיליארד דולר. טוויטר היא פלטפורמה גלובלית לתקשורת ושיתוף תוכן בזמן אמת, במסרים (ציוצים) של עד 140 תווים.

השבוע עדכנה טוויטר את התחזית שלה לרבעון השלישי והודיעה על תוכנית רה-ארגון. החברה מצפה להכנסות רבעוניות שיהיו מעל לרף העליון של טווח התחזיות שניתן בעבר, 545-560 מיליון דולר. ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) יהיה ברף העליון או מעל לרף העליון של הטווח שנמסר בעבר, 110-115 מיליון דולר. טוויטר לא עדכנה בנוגע לצמיחה במספר המשתמשים.

בהתאם לתחזיות המעודכנות, אנו מעדכנים את המודל שלנו ומצפים להכנסות של 562 מיליון דולר - על בסיס צמיחה של 46% בהכנסה החודשית הממוצעת ממנוי (ARPU) בתחום הפרסום. טוויטר הודיעה שבכוונתה לפטר 336 עובדים, שמהווים כ-8% ממצבת כוח האדם של החברה, על מנת להשיג התייעלות משופרת. על רקע זה, החברה מצפה להכיר בהוצאות של 10-20 מיליון דולר במזומן בעיקר ברבעון הרביעי.

בהתאם לכך, אנחנו מצפים שהרווח הנקי על בסיס GAAP ברבעון הרביעי ייפגע, אך לא מצפים להשפעה מהותית על הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP. אנחנו מעריכים שכל חיסכון בהוצאות יושקע מחדש על-ידי החברה ביוזמות צמיחה חדשות.

מאז שג'ק דורסי נכנס לתפקיד המנכ"ל הזמני של טוויטר בתחילת יולי, אנו עדים לקצב השקות קבוע ולהגדלת הפוקוס על ביצועים מצד טוויטר. בין היתר הושקה פלטפורמה בתחום הפרסום, הרחבת כפתור "Buy Now" ועוד. עם מינויו הרשמי של דורסי למנכ"ל קבוע ומינויו של אדם ביין למנהל התפעול בסוף ספטמבר, אנחנו מאמינים שהמומנטום המשופר בביצועי החברה יימשך. ההודעה על הרה-ארגון היא עוד עדות לפוקוס של ההנהלה על האצת קצב החדשנות בעתיד.

אנחנו מאמינים שטוויטר מייצגת שילוב ייחודי של מאפיינים מעניינים עם פוטנציאל מוניטיזציה משמעותי. יחד עם זאת, החברה חייבת לשפר את הצמיחה במספר המשתמשים כדי לתת למשקיעים ביטחון לטווח הארוך יותר. המלצתנו למניה היא "קנייה" ומחיר היעד הוא 48 דולר, גבוה ב-63% ממחיר השוק.

* נכתב ע"י מחלקת המחקר, UBS

* הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם