הוצמדה אבטחה אישית לאשת נשיא המדינה נחמה ריבלין

גל"צ: בעיצומו של גל הטרור הנוכחי, התקיימה הערכת מצב בבית הנשיא, שבה הוחלט כי על רקע המצב הביטחוני, יוצמד לרעיית נשיא המדינה מאבטח שילווה אותה בשגרת יומה העצמאי

רובי ונחמה ריבלין /  צלם: אביב חופי
רובי ונחמה ריבלין / צלם: אביב חופי

לגברת מספר אחת נחמה ריבלין, אשת נשיא המדינה ראובן ריבלין, הוצמדה בשבועיים האחרונים אבטחה אישית, כך פורסם הבוקר לראשונה בגל"צ.

בעיצומו של גל הטרור הנוכחי, התקיימה הערכת מצב בבית הנשיא, שבה הוחלט כי על רקע המצב הביטחוני, יוצמד לרעיית נשיא המדינה מאבטח שילווה אותה בשגרת יומה. זאת דווקא מפני שהיא ידועה בסדר היום העצמאי שהיא מנהלת, ללא קשר לעיסוקי בעלה.

כניסתה למשכן הנשיא לפני למעלה משנה לא מנעה מהגברת הראשונה להתהלך לבדה בירושלים, כך שגם בעת הזו נהגה נחמה ריבלין לערוך בכוחות עצמה קניות בשוק, לבקר במוזיאונים בבירה, או במרפאה שבה היא מטופלת באופן קבוע. כעת, על רקע המצב הביטחוני, לכל עיסוקיה של הגברת ריבלין מתלווה שומר ראש.

כמו כן, בתקופה האחרונה נשיא המדינה ריבלין סופג נאצות ברשתות החברתיות, ורק בשבוע שעבר נעצר חגי עמיר לחקירה במשטרה בחשד: הסתה, לאחר שהתבטא בפייסבוק כלפי נשיא המדינה.

הנשיא ריבלין אמר אז לגלצ: "לא רעייתי ולא אני פוחדים ברמה האישית - אין פחד בליבנו, אלא שאנו מודאגים ודואגים לדמוקרטיה הישראלית". בבית הנשיא אישרו הפרטים בדבר הצבת אבטחה אישית לרעיית הנשיא.