חשד לפיגוע: 3 שוטרי מג"ב נפצעו קל בדריסה ליד מעלה אדומים

מחקירה ראשונית עולה כי השוטרים הקימו מחסום אירעי בצומת מצודת אדומים. שלושה פלסטינים ניסו להימלט ועל פי חשד המשטרה, גם לדרוס את השוטרים. הם נבלמו לאחר שנורו והתנגשו בג'יפ של מג"ב, שבו ישבו השוטרים

פיגוע דריסה / צילום: רויטרס
פיגוע דריסה / צילום: רויטרס

שלושה שוטרי מג"ב נפצעו הערב (שבת) באורח קל באירוע דריסה בצומת מצודת אדומים שבין מעלה אדומים לירושלים. שלושת יושבי כלי הרכב הפוגע נורו ונוטרלו. כל כיווני החקירה נבדקים.

מפרטים ראשוניים עולה כי במהלך פעילות שגרתית לביטחון ירושלים והאזור, הבחינה תצפית משטרתית בשני חשודים שעברו את גדר ההפרדה ונכנסו לכלי רכב ישראלי שהמתין להם אחרי מחסום א-זעיים לכיוון ירושלים. הדיווח הועבר לצוותים שהחלו בנסיעה אחר כלי הרכב החשוד.

באזור צומת מצודת אדומים, נקלע כלי הרכב החשוד לפקק תנועה. זאת, עקב מחסום אירעי שהקימו שוטרי מג"ב במקום. על פי חשד המשטרה, יושבי הרכב החשוד שהבחינו בשוטרים מסתובבים רגלית, ניסו להימלט מפקק התנועה ולדרוס את השוטרים. השוטרים השיבו בירי לעבר הרכב, שהמשיך בנסיעה, עלה על שטח הפרדה וביצע פניית פרסה לכיוון א-זעיים. צוות נוסף של מג"ב חסם את הנתיב באמצעות הג'יפ, ואולם החשודים התנגשו בו ונעצרו. שלושת השוטרים שישבו בתוך הג'יפ, נפצעו.