סמארטפון ב-54 אלף שקל: משה חוגג משיק את סולרין

סולרין, שלטענת החברה הוא הסמארטפון המאובטח בעולם, עוצב ע"י המעצב התעשייתי הנודע קארים ראשיד ■ יש לו מצלמת 23.8 מגה פיקסל ■ הוא כולל הגנה מתוחכמת וניידת מפני איומי סייבר

חברת SIRIN LABS מקבוצת סינגולריטים של היזם משה חוגג, השיקה היום (ג') את סולרין, לטענתה הסמארטפון המאובטח בעולם. המכשיר מורכב מ-2,500 רכיבים פנימיים בתוך מארז שתוכנן להשיג חיבור מהיר וחלק לאינטרנט בכל העולם. הסמארטפון פונה בעיקר לבעלי כיסים עמוקים - שכן תג המחיר שלו עומד על לא פחות מ-54 אלף שקל (!).

סולרין מסופק עם הגנת זימפריום (Zimperium) מפני איומים המסכלת באופן מתוחכם מגוון רחב של מתקפות סייבר על התקנים, רשתות ואפליקציות וזאת מבלי לפגום בשימושיות או בפונקציונליות שלו.

בנוסף, סולרין מכיל את טכנולוגיית הגנת הפרטיות המתקדמת ביותר שקיימת כיום מחוץ לסוכנויות הביון. SIRIN LABS שיתפה פעולה עם KoolSpan בשילוב הצפנת 256-bit AES בין שבב לשבב. זוהי הטכנולוגיה שבה משתמשים צבאות ברחבי העולם בכדי להגן על התקשורת שלהם והיא מציעה את הגנת הפרטיות הניידת החזקה ביותר בעולם. הגנה זו, המופעלת באמצעות מתג אבטחה ייחודי בצידו האחורי של המכשיר, מכניסה את הטלפון למצב מוגן (Shielded Mode) המאפשר חבילה בלעדית של שיחות והודעות מוצפנות במלואן.

סולרין עוצב ע"י המעצב התעשייתי הנודע קארים ראשיד ומתהדר במצלמת 23.8 מגהפיקסל עם פוקוס אוטומטי לייזר ופלאש ארבעה גוונים המוביל בתעשייה, וכן בצג IPS LED בגודל 5.5 אינץ' עם רזולוציה של K2. זהו צג המסוגל לספק צבע ייחודי, טהור ועשיר עם טווח צבעים של 120% sRGB.

איכות הצליל היא ברמה של audio beam והמכשיר כולל מערכת קול מתוחכמת העושה שימוש בשלושה רמקולים עם בס משופר מתחברים באמצעות מגבר חכם הממקסם את עוצמת הקול אבל מפקח על הדיסטורשן בכדי להפיק צליל נקי שלא נפגם.

סולרין הוא הטלפון הנייד הגלובלי הראשון הכולל תקשורת WiGig אלחוטית, שמסוגלת להגיע למהירות ביצועים גבוהה פי חמישה מחיבור WiFi ממוצע. בנוסף, המכשיר מצויד בסוללה חזקה ובמנגנון טעינה Quick Charge לטעינה מהירה עם אלגוריתמים המטייבים את צריכת החשמל בכדי להפוך את הסמארטפון למכשיר המושלם ביותר לנסיעות.

משה חוגג, מייסד סינגולריטים אמר: "אנו גאים להשיק היום את סולרין, הסמארטפון המאובטח בעולם. סולרין מיועד לאיש העסקים הבינלאומי הנושא עמו הרבה מידע רגיש ועם זאת אינו מוכן להתפשר על שימושיות , איכות ועיצוב".