התחדשות עירונית רח' עוזיאל ברמת גן

סיפור בעלי הדירות:

"התחלנו הדיבורים על תמ"א 38 סביב 2011", מספר דני ניר, שהיה מעורב יחד בעלי הדירות בקידום הפרויקט, "אז התחלנו תהליך עם הבניין השכן, במשותף, כדי שיהיה שטח חניה גדול. שמענו מהחברה את הדברים והפרטים, אבל לא הסתפקנו במה שהם רצו לתת. נפרדנו בסוף, ומצאנו חברה אחרת, אבל החלטנו שהיא לא מספיק חזקה. בסוף הגענו לחברה הנוכחית ובמהלך המו"מ הגענו לתוצאות חיוביות מבחינת הדיירים ובאוקטובר 2012 חתמנו על הסכם. מאז ועד היום לקח כל הליך התוכניות, התנגדויות של שכנים מהוילות הסמוכות, וב-15 ביוני נהרס הבניין. אנחנו מקווים שהפרויקט יתקדם כמתוכנן והכל יעבוד טוב".

התמורה ליזם:

במסגרת הפרויקט, הבניין הישן נהרס ובמקומו נבנה כעת בניין חדש, שבו תוכל החברה למכור 21 דירות מתוך 33 דירות שיייבנו בבניין בן 8 קומות. בין הדירות בפרויקט דירות 4 חדרים בשטח של 97-102 מ"ר עם מרפסת בת 12 מ"ר, בהחל מ-2.25 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בשטח 119 מ"ר עם מרפסת בת 12 מ"ר בהחל מ-2.65 מיליון שקל. בפרויקט גם דירות גן ופנטהאוזים. לכל דירה חניה בחניון תת קרקעי.

התמורה לדיירים:

הדיירים הוותיקים יחזרו לדירה חדשה הגדולה ב-14 מ"ר מהדירה שנהרסה, עם מרפסת בשטח 12 מ"ר וממ"ד. לכל דירה יוצמד מחסן בקומת מרתף בשטח של 4-6 מ"ר. בבניין החדש יהיו שתי מעליות וחניון תת קרקעי שבו תוקצה חניה לכל דירה.

לו"ז:

הבניין נהרס בחודש שעבר. הקמת הבניין החדש החלה עם פינוי ההריסות.

מיקום מדויק: שכונת תל גנים ברמת גן, ברחוב עוזיאל 128.

הבניין הישן הבניין הישן הוקם בתחילת שנות ה-60 וכלל 3 קומות מעל קומת קרקע. בבניין היו 12 דירות בתמהיל של 2-3 חדרים, ובשטחים של בין 65 מ"ר ל-88 מ"ר עם מרפסות סגורות, ללא מעלית וללא חניות.

היזם: אפריקה 38 מקבוצת אפריקה ישראל.

אדריכל: בני פרי ממשרד V5.