פטנט חדש הופך בגדים לעמידים בפני כתמים מכל סוג

פיתוח טכנולוגי חדש ופורץ דרך בתחום הטקסטיל נחשף לאחרונה ומעורר הדים ברשת - מדובר בחולצה שעשויה מבד דוחה כתמים וזיעה שאינו מתלכלך ואינו מדיף ריח רע או מתקמט

שם: חולצה נגד כתמים וקמטים LABFRESH/ צילום: מתוך הוידאו
שם: חולצה נגד כתמים וקמטים LABFRESH/ צילום: מתוך הוידאו

אפשר לקרוא לה חולצה מנדפת זיעה אבל למעשה מדובר בהרבה מעבר לזה. מדובר בחלומם של לא מעט גברים שנמאס להם לכבס, לגהץ ולתחזק את הבגדים שלהם אבל עדיין מעוניינים בבגדים רעננים ונקיים.

תכירו את ה-LABFRESH, בבסיס הבד, כשבמקרה של הסרטון שאתם רואים משמש ליצירת חולצה, יש טכנולוגיה שפיתחה חברת INDUO, טכנולוגיה המסייעת בהפגת כתמים וריח של זיעה כשאפילו נוזלים שונים שנשפכים על הבד כמו יין שמן וקפה לא ישאירו עליה סימן. בנוסף לזה הבד גם עמיד בפני קמטים ולא תצטרכו לעמול על גיהוץ החולצה.

בחברת אינדואו אומרים שמי שילבש את הבגדים לא ירגיש כל הבדל בין הבד שלהם לתחושת בד רגיל. החברה יצאה לקמפיין מימון המונים בקיקסטרטר עם יעד גיוס של 15,000 אירו וכעת הם עומדים על גיוס שקרוב ל 90,000 אירו. העלות לחולצת lab-fresh אחת דרך עמוד הקמפיין עומדת על 99 אירו והמשלוח

עצמו צפוי לצאת במרץ 2017. ,אז אם אתם מעוניינים בחולצה, כדאי שתזדרזו כי נותרו לקמפיין נכון לכתיבת שורות אלה רק עוד 10 ימים.