החברה הישראלית שגייסה 7 מיליון דולר וכבשה את ניו-יורק

חברת ספלייסר הישראלית, המקשרת בין בעלים של נכסים מיוחדים במינם ובין אנשים המעוניינים ליצור אירועים חווייתיים שונים והשיקה את השירות שלה לפני כשנה בניו-יורק, מתפשטת כעת ליעדים נוספים בארה"ב

SPLACER , נדל"ן/ קרדיט: מתוך הוידאו
SPLACER , נדל"ן/ קרדיט: מתוך הוידאו

חברת ספלייסר הישראלית, מפתחת הפלטפורמה שמקשרת בין בעלי נכסים ומארחי אירועים, מתפשטת לרחבי ארצות-הברית. ספלייסר מקשרת בין בעלים של נכסים מיוחדים במינם ובין אנשים המעוניינים ליצור אירועים חווייתיים שונים, לרבות התכנסויות חברתיות, סדנאות, צילומים, תערוכות, פופ-אפ ועוד. שלא כמו פלטפורמות אחרות שמציעות חללי אירוע, ספלייסר מציעה חללים פרטיים ומסחריים שאינם בהכרח מיועדים לאירועים, למשל גלריות, סטודיו לאמנות, לופטים למגורים, גינות אורבניות ומחסנים תעשייתיים.

הפלטפורמה המקוונת, גייסה עד כה מעל 7 מיליון דולר בסבב גיוסים בהובלת כרמל ונצ'רס, ובהשתתפות משקיעים נוספים- ביניהם ourcrowd ומשקיעים פרטיים. לאחר שהשיקה את האתר בניו-יורק בסוף 2015 עם מעל ל-450 נכסים בניו-יורק וכ-250 בסאן-פרנסיסקו, משיקה ספלייסר החודש שלוחה בערים נוספות כמו לוס אנג׳לס עם 200 נכסים ומיאמי עם 100 נכסים נוספים.

כיום, עם משרדים בניו-יורק, לוס אנג׳לס וישראל ועם צוות המונה כ-25 עובדים, ספלייסר מתפתחת ומתכננת להגיע בשנה הקרובה ליעדים נוספים בארה״ב ובעולם.