זכיינית ערוץ 2, קשת, הודיעה היום כי חתמה על עסקה למכירת סדרת הדרמה "להיות איתה" לענקית התוכן הבינלאומית אמזון. את הסדרה, שעונתה השנייה משודרת ב"קשת", יצר אסי עזר, והיא תשודר למנויי החברה ב-200 מדינות בגרסתה הישראלית, בליווי תרגום לשפה הרלוונטית. שמה באנגלית יהיה "The Baker and The Beauty", ומנויי אמזון פריים וידיאו יוכלו לצפות בה באמצעות אפליקציית אמזון בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר. בנוסף, יוכלו להוריד פרקים מהסדרה לצפייה לא מקוונת.
אמזון מפעילה בשנים האחרונות שירות הכולל ספריית תוכני וידיאו שבהם ניתן לצפות תמורת תשלום חודשי קבוע נמוך יחסית, בדומה לשירות שמפעילה נטפליקס. שני השירותים זמינים גם ללקוחות בישראל.
כאמור, בימים אלה משודרת בערוץ 2 עונתה השנייה של הסדרה, שבה מככבים אביב אלוש ורותם סלע. עד כה עומד הרייטינג הממוצע שלה על 20.6%, ולפי נתוני קשת כל פרק זוכה לממוצע של כ-300 אלף צפיות באתר מאקו. במאי הסדרה הוא עודד רסקין, והחברה שמפיקה אותה היא שנהר הפקות. לאחרונה שודרה הסדרה בגרסתה המקורית (בעברית) באנגליה ב-Walter Presents (שירות ה-VOD של channel 4), והיא נמכרה גם לרוסיה ויוון ושודרה בהולנד.
בתוך כך, לאחרונה סגרה חברת yes עסקה עם נטפליקס שמבוססת על הפורמט של הסדרה הקומית "השוטר הטוב". כאן מדובר באדפטציה שתבצע החברה האמריקאית על בסיס הסדרה הישראלית שעונתה השנייה משודרת בימים אלה ב-yes, בכיכובו של יובל סמו.
בגרסה האמריקאית צפוי לככב טוני דנזה, הזכור מהסדרה הקומית "מי הבוס" ששודרה בשנות השמונים, והיא תכלול עשרה פרקים שכל אחד מהם יהיה באורך של שעה. באופן חריג, yes ויואב גרוס, שמפיקים את הסדרה בארץ, יהיו מעורבים גם בהפקת הסדרה האמריקאית.
"השוטר הטוב", שיוצריה הם האחים תומר וארז אבירם, משודרת בימים אלה ב-yes ועל פי החברה מדובר בסדרה הקומית הנצפית ביותר שלה מאז ומעולם. בסדרה מככבים מלבד סמו גם אורי גבריאל, גיא לואל, ליאורה ריבלין ויגאל עדיקא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.