מייקל פרוהליך, מנכ"ל אוגילבי EMEA: "הפרסום מת, החברות הגדולות מתות, והמותג נהיה חזק מאי פעם"

"לצערנו הרבה חברות אינן מוכנות לעידן החדש, הן מבועתות מהחדשות וממה שעתיד לבוא. אנחנו צריכים להסתכל פנימה ולבחון את עצמנו. יש כאן דור חדש, וחלק מההתמודדות הוא לייצר איזון בין הכישורים החדשים שנדרשים לבין הקיים, והישן צריך לפגוש את החדש". כך אמר מייקל פרוהליך, מנכ"ל אוגילבי EMEA, האחראית לפעילות של משרד הפרסום באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, בוועידת MAD 2017 של "גלובס" במסגרת הפאנל.

פרוהליך התייחס לעליות והמורדות בהטמעת טרנספורמציה בחברה כמו אוגילבי, שהוקמה לפני 70 שנה, כך שהיא למעשה חברה שבבסיס שלה היא גוף גדול ומסורתי. לדבריו, "הפרסום מת, החברות הגדולות מתות, רק הדבר החדש הוא שישרוד. והדבר היחיד שנהיה חזק מאי פעם הוא הכוח של המותגים".

בנוסף הסביר איך ניתן לעשות קריאייטיב יצירתי בתקציב מצומצם במיוחד, והדגים זאת באמצעות הדרך שבה קמפיין שמטרתו לעורר מודעות לסרטן השד מקסם את האפקטיביות שלו במדיה הדיגיטלית.

את השאלה כיצד להביא חדשנות הדגים פרוהליך באמצעות הקמפיין של רשת ברגר קינג. בפרסומת של רשת ההמבורגרים, ששודרה בטלוויזיה, פנה עובד של החברה למכשירי גוגל הום בבתי הצופים כאילו הוא המשתמש עצמו, וביקש מהם לתאר את הוופר של ברגר קינג, מה שגרם למכשירי הגוגל הום לצטט עבור המשתמשים את ההגדרה של וופר מויקיפדיה ולהקריא בקול רם את כל המרכיבים שלו.

הוא סיים במסר "תהפכו מותגים למשמעותיים".