התחדשות עירונית תל חי 60, רמת גן

סיפור בעלי הדירות:

אגאיוף יצחק, בעל דירה בבניין: "מי שרוצה לקדם תמ"א 38 בבניין חייב לנשום עמוק. זו דרך ארוכה מאוד. התחלנו לנסות לקדם תמ"א עוד כשברמת גן כמעט ולא היו פרויקטים. בהתחלה דובר על חיזוק ויש דיירים מבוגרים בבניין שפחות רצו עבודות מעל הראש שלהם. כמעט הרמתי ידיים. בדצמבר 2013 דפקו לי על הדלת מהבניין הסמוך, וסיפרו לי על פרויקט תמ"א אצלם ובהמשך חתמנו עם אותה החברה. רק עכשיו מתקרבים לביצוע, ועד שלא נראה את הבניין נהרס או קם, זה לא נגמר".

התמורה ליזם:

ייבנה בניין חדש בגובה תשע קומות מעל קומת קרקע, ובו 21 דירות, 6 חוזרות לבעלי הדירות ו-15 יוכל היזם יוכל למכור. דירות 3 חדרים בשטח שבין 63 מ"ר ל-73 מ"ר, 4 חדרים בשטח 95 מ"ר עם מרפסת בשטח 13 מ"ר ופנטהאוז בן 5 חדרים בשטח 143 מ"ר עם מרפסת בשטח 85 מ"ר. דירת 3 חדרים תשווק החל מ-1.66 מיליון שקל ודירת 4 חדרים החל מ-2.23 מיליון שקל. לכל דירה חניה.

התמורה לבעלי הדירות:

דירה חדשה בבניין חדש. לכל דירה יתווספו 11 מ"ר בהשוואה לדירה הישנה ועוד מרפסת בשטח 13 מ"ר וחניה. הדירה החדשה תמוקם שתי קומות מעל הקומה בה היתה הדירה הישנה. הדיירים יקבלו שכר דירה חודשי שייקבע על ידי שמאי סמוך למועד הפינוי. היזם יישא בהוצאות ההובלות.

לו"ז:

כל בעלי הדירות חתמו על הסכם. התקבל היתר בתנאים. הבנייה צפויה להתחיל ברבעון הראשון של 2018 ולהימשך כשנתיים. איכלוס הדירות צפוי לרבעון הראשון של 2020.

מיקום: רחוב תל חי 60, רמת גן

המצב הקיים: בניין שנבנה בשנת 1971, ובו שלוש קומות ושש דירות בשטח ממוצע של 84 מ"ר. אין מעלית ויש חניה רק לחלק מבעלי הדירות.

היזם: ראדקו 38

קבלן הביצוע: טרם נקבע, מתנהל מכרז לקבלני ביצוע.

אדריכל: גיל כספי אדריכלים