בין התורמים ל"ליכודניקים החדשים": ח"כ יהודה גליק

חבר הכנסת מהליכוד השתתף היום במימון ההמונים למען ההגנה המשפטית של תנועת המתפקדים ■ גליק כתב: "הדחתם של חברי הליכוד החדשים מן המפלגה נעשתה בניגוד לחוק ובניגוד לכל כלל דמוקרטי"

יהודה גליק/ צלם: דוברות הכנסת
יהודה גליק/ צלם: דוברות הכנסת

חבר הכנסת יהודה גליק (ליכוד) השתתף היום (ד') במימון ההמונים למענם של חברי הליכודניקים החדשים במפלגה. הליכודניקים החדשים הם קבוצה המונה (לטענתם) כ-13 אלף מתפקדים והם מבקשים להכניס לליכוד ערכים שיקחו את המפלגה למרכז הפוליטי. מספר חברי כנסת הודיעו שהם תומכים בהם וזאת למרות התקפות מצד ראשי הליכוד, לרבות מתקפה לפני מספר חודשים של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בין התומכים הנוספים בליכודניקים החדשים נמצאים השרה גילה גמליאל, השר צחי הנגבי, חברת הכנסת שרן השכל וכאמור גליק.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב ח"כ גליק: "הדחתם של חברי הליכוד החדשים מן המפלגה נעשתה בניגוד לחוק ובניגוד לכל כלל דמוקרטי, עוד לפני דיון בבית הדין של הליכוד בעתירה שהוגשה נגדם, ושנמשכה לאחר שהיה ברור כי לעתירה אין כל בסיס וכי תידחה בבית הדין. 

גליק ציין כי אינו תומך בכל עמדותיהם אך מעוניין לסייע להם במאבקם.

"הדרך להמשיך ולנהיג את מדינת ישראל, ולהגדיל את כוחנו למעל 40 מנדטים הוא רק בצרוף כוחות רעננים, צעירים וחדשים למפלגה. אמשיך להיות איש המחנה הלאומי ובאותו זמן אעמוד על המשמר על מנת שהליכוד תישאר מפלגה דמוקרטית ולא אהסס להיאבק נגד כל מי שינסה להפוך את הליכוד למפלגה שתסתום פיות חבריה. הליכוד תישאר מפלגה שבה יושבים ביחד צעירים וותיקים, חרותניקים וליברליים, דתיים וחילוניים, חדשים גם ישנים"

קמפיין גיוס הכספים של הליכודניקים החדשים, שהחל בשעות הבוקר הכניס עד עתה קרוב לרבע מליון שקל. אחרי שהקמפיין גייס סכום גבוה של 200 אלף שקל תוך כמה שעות, הודיעו חברי הקבוצה כי הציבו יעד שאפתני יותר לגיוס הכסף - סך של 550 אלף שקל.