טלדור זכתה במכרז של משרד התחבורה בהיקף 90 מיליון שקל

המכרז, להקמה ותפעול של מערך המבחנים המעשיים הנדרשים לשם קבלת רישיון נהיגה באיזור המרכז והדרום, הוא לתקופה של 3 שנים

נתי אברהמי / צילום: תמר מצפי
נתי אברהמי / צילום: תמר מצפי

מניית טלדור עלתה היום לאחר שהחברה דיווחה על זכייה במכרז של משרד התחבורה, שהיקפו 90 מיליון שקל לשלוש שנים. טלדור, המספקת פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי תוכנה, חומרה, תקשורת ומיקור-חוץ, הודיעה כי זכתה במכרז להקמה ותפעול של מערך המבחנים המעשיים הנדרשים לשם קבלת רישיון נהיגה, באזור המרכז והדרום.

טלדור ציינה כי מדובר בפרויקט רב-שנתי, שהתקופה הראשונה שלו מתפרסת על פני שלוש שנים. למשרד התחבורה קיימת הזכות להאריך את תקופת הפרויקט עד ארבע שנים נוספות (במתכונת של שתי הארכות בנות שנתיים כל אחת). אם הפרויקט ימומש במלואו על-ידי משרד התחבורה, טלדור מעריכה כי סך ההכנסות בגין הפרויקט יעמוד על כ-200 מיליון שקל. עוד ציינה החברה, כי "רווחיות הפרויקט היא בהתאם לרווחיות הממוצעת בחברה לפרויקטים מסוג זה".

טלדור מנוהלת על-ידי נתי אברהמי, ונסחרת בבורסה לפי שווי של 248 מיליון שקל, אחרי ירידה של 12.6% במניה מתחילת השנה. טלדור עדיין לא פרסמה את דוחות הרבעון השלישי של השנה.

במחצית הראשונה של 2017 הסתכמו הכנסות החברה בכ-390 מיליון שקל, ירידה של 2.9% לעומת התקופה המקבילה ב-2016, והרווח המיוחס לבעלי המניות עלה ב-1.1% ל-11.3 מיליון שקל. בעלת השליטה בטלדור היא חברת ההשקעות DBSI של יוסי בן-שלום וברק דותן, שמחזיקה ב-45.3% מהון המניות של החברה.