רמי לוי: "הרווח הגולמי שלנו ירד בגלל מבצעי מחיר בחגים, אבל אנחנו לא מצטערים כי אנחנו רצים מרתון"
כך אמר היום בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס", בפאנל "כמה יעלה לנו המזון" ● לוי הבטיח שלא יאפשרו עליות מחירים אוטומטיות, הביע התנגדות לחרם צרכנים ואמר כי רק מודעות צרכנית והכניסה המואצת של המותג הפרטי תאט את עליות המחירים, וכי לתקשורת יש חלק חשוב במאבק
00:00 20/12/2018 15:57
לכל כתבות ארכיון ועידת ישראל לעסקים 2018 >>