מנכ"ל מדטרוניק ישראל, ירון יצהרי: "מתכוונים להרחיב את הפעילות בישראל"

בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" סיפר יצהרי כי החברה, שמעסיקה 1,000 עובדים בישראל וכבר רכשה 3 חברות ישראליות - נוטרינו, ויז'ן סנס ומזור - מתכוונת להתרחב בקרוב

מנכ"ל מדטרוניק, ירון יצהרי, בוועידת ישראל לעסקים / צילום: איל יצהר
מנכ"ל מדטרוניק, ירון יצהרי, בוועידת ישראל לעסקים / צילום: איל יצהר

"אני מייצג את 'מפלגת הרפואה'" - כך אמר היום (ה') מנכ"ל מדטרוניק, ירון יצהרי, בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס". מדטרוניק, אמר יצהרי, היא "חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם עם 90 אלף עובדים ברחבי העולם, מהם כ-1,000 בישראל".

יצהרי הזכיר כי החברה רכשה כבר בישראל 3 חברות - נוטרינו, ויז'ן סנס ומזור. עוד לדבריו, "החברה מתכוונת להרחיב את הפעילות בישראל".

בין מוצרי החברה המוכרים, אמר יצהרי, "קוצב לב הקטן בעולם 'מיקרה' שמשדר מגוף המטופל לכל פלטפורמה דיגיטלית, מוצר ננו טכנולוגי שנכנס בהזרקה לגוף המטופל כמו הולטר ומשדר לכל פלטפורמה דיגיטלית מאתר פרפורים, וגלולה לאיתור סרטן במעי הגס והדק". החברה גם מפעילה חטיבת פתרונות לבתי חולים שהוקמה לעיצוב ובניה וניהול חדרי ניתוח וחדרי צינתורים.

יצהרי, רואה חשבון ומשפטן, סיפר כי "החברה הוקמה ב 1949 ומאז שנת 1969 ארל בקן המייסד, שנפטר לפני כחודש, טבע את ייעוד החברה - להציל חיים, להאריך חיים ולהקל על כאב". יצהרי סיפר על מעורבותו בהקמת מחלקה קרדיולוגית בבית לחם, יחד עם ד"ר ינאי בן גל מבית חולים איכילוב מנהל מחלקת ניתוחי לב חזה, ד"ר רמזי קרדיולוג שגר בלונדון, ד"ר שחאדה מנכ"ל בית חולים BASR בבית לחם ובסיוע דליה בסה ממשרד הבריאות, וחמי פרס מייסד קרן ההון סיכון פיטנגו. כמו כן השתתפו בפרויקט בית חולים ירדני שהכשיר את הצוות הסיעודי ובית החולים שערי צדק בירושלים.

כתוצאה משיתוף-הפעולה הוקמה לאחרונה מחלקה קרדיולוגית בבית החולים השיקומי BASR בבית ג'אלה, שבטקס חניכתו השתתפה גם הדוכסית שרה פרגוסון מבריטניה.