דוח פינטק | פודקאסט

"הילדים של היום כבר לא יכירו את הבנקאי"

הבנקאות הולכת ומתחדשת, טעמי הלקוחות משתנים, ומיטשטש הגבול בין עולם הבנקאות לעולם שמחוצה לו • תמר בר נוי גוטלין, חברת הנהלה בעמותת הפינטק הישראלית, מתארחת בפודקאסט "דוח פינטק" וצופה עתיד בנקאי בלי לצאת מהבית • האזינו

ילדים עם סמארטפונים/ צילום:צילום: Gijsbert van der Wal
ילדים עם סמארטפונים/ צילום:צילום: Gijsbert van der Wal

הבנקאות הייתה מאז ומתמיד מובחנת מפעילות עסקית רגילה. גם עולם הפיננסים עצמו היה מחולק באופן מובהק: בנקים, חברות ביטוח, קרנות שונות ועוד. אך האבחנות האלה הולכות ומיטשטשות, כשהבנקים מאבדים חלק מיתרונותיהם היחסיים, וכדי להישאר בתמונה הם צריכים לשנות גישה. באחרונה אנחנו רואים בנקים שיוצרים שיתופי פעולה עם חברות שאינן בנקאיות, צעירים משקיעים בשוק ההון דרך עצות ברשתות החברתיות, והגבול המוכר בין עולם הבנקאות לעולם שמחוצה לו משתנה ללא היכר.

תמר בר נוי גוטלין, חברת הנהלה בעמותת הפינטק הישראלית ולשעבר סמנכ"ל לאומי קארד, מתארחת בפודקאסט "דוח פינטק" בהנחיית ד"ר אושי שהם-קראוס וצופה כי בעתיד הלא-רחוק הבנקים ילמדו להכיר את ילדי דור ה-Z אשר נולד לתוך המהפכה הדיגיטלית. "הילדים של היום לא יכירו את סניף הבנק. הענקיות לא ייעלמו, אבל ישלבו בתוכם חברות טכנולוגיה וביטוח".

 עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, אפל פודקאסטס, גוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה- RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.