"נסיעות ותיירות נצרת" זכתה במיכרז להפעלת קו אוטובוסים ת"א-רבת עמון

קו האוטובוסים יופעל בשלב הראשון פעם אחת ביום

חברת נסיעות ותיירות נצרת, בבעלות משפחת עפיפי, זכתה היום (ג') במיכרז להפעלת קו שירות של אוטובוסים בין תל-אביב לרבת-עמון.

קואופרטיב דן, שהפעיל את קו האוטובוסים בין ישראל וירדן בשנתיים האחרונות, הודיע למפקח הארצי על התעבורה על הפסקת הקו לרבת-עמון, לאחר שחוזה ההתקשרות שלו עם משרד התחבורה הסתיים.

קו האוטובוסים יופעל בשלב הראשון בתדירות של נסיעה אחת ביום, ולאחר מכן תיבחן אפשרות להגדיל את תדירות הקווים על פי הדרישה. האוטובוס ייצא ממסוף הנוסעים בארלוזורוב למסוף גשר הירדן (שייח חוסיין), בדרכו יאסוף האוטובוס נוסעים מאום אל פאחם, עפולה ובית-שאן. ממסוף גשר הירדן ימשיך האוטובוס ישירות לרבת-עמון וללא כל תחנות ביניים. לא תותר העלאה או הורדה של נוסעים לאורך מסלול הנסיעה.

יצויין, כי חברת נסיעות ותיירות נצרת מפעילה כיום בנוסף קו שירות של אוטובוסים מחיפה לרבת-עמון דרך נצרת, בתדירות של שתי נסיעות ביום.

גידול ניכר נרשם בתנועת כלי הרכב בין ישראל וירדן ב-11 החודשים הראשונים של שנת 1997 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ב-11 החודשים הראשונים של 1997 עברו במעברי הגבול "נהר הירדן" "וערבה" 26,400 כלי רכב ישראליים וירדניים, לעומת 9,870 כלי רכב בתקופה המקבילה אשתקד.

הגידול הדרמטי בתנועת כלי הרכב בין שתי המדינות נבע כתוצאה מהסרת המגבלות שהטילו הירדנים על מספר כלי הרכב הישראליים המורשים להיכנס לירדן.

בתנועת הנוסעים במעברי הגבול נהר הירדן וערבה חלה השנה עלייה של %4. ב-11 החודשים הראשונים של שנת 97' עברו בשני מעברי הגבול 445 אלף נוסעים ישראלים, תיירים וירדנים, לעומת 427 אלף נוסעים בתקופה המקבילה אשתקד. «מאת דרור מרום «"נסיעות ותיירות נצרת" זכתה במיכרז להפעלת קו אוטובוסים ת"א-רבת עמון «קו האוטובוסים יופעל בשלב הראשון פעם אחת ביום