11 מלקוחותיה של הלנה עמרם תובעים מהשדכנית 370 אלף שקל

טוענים להטעיות, מסירת מידע בלתי מדויק והפרת סודיות

11 רווקים שהיו רשומים במשרד השידוכים של הלנה עמרם, הגישו תביעה נגדה לבית משפט השלום בתל-אביב בגובה 370 אלף שקל. התובעים טוענים, באמצעות עו"ד גור פינקלשטיין, כי עמרם חרגה חריגה משמעותית ביותר מהתחייבותיה כלפיהם.

לטענת התובעים, התחייבה עמרם לסודיות מוחלטת כלפיהם. עם זאת, הסודיות הופרה, וכך למשל נודע לכמה מן הפונים, שהוריהם פנו בעניינם למשרד השידוכים. לטענת התובעים, במקרים מסויימים העבירה עמרם להם חוות דעת ומידע מגמתיים, הכוללים פרטים בלתי מדוייקים הקשורים עם בני זוג פוטנציאליים.

התובעים טוענים, כי לא אחת קרה, שלקוחות החברה הופגשו עם אנשים הלוקים במחלות שונות. במקרים אחרים, הם הופגשו עם אנשים, אשר הוצגו כבעלי תכונות וכישורים מסויימים, אך בפועל היה ברור לעמרם, כי התמונה כפי שהוצגה אינה מלאה, אם לא מטעה.

עוד הם טוענים, כי לאחת התובעות הוצג בן זוג פוטנציאלי, שבדיעבד התברר לה שהוא בעל נטייה דו-מינית. בן זוג נוסף זוהה כאדם שהואשם בהונאת הציבור ופירסומי שווא בעיתונות. לתובעת אחרת הוצג מועמד המתגורר בחו"ל, ואשר היה אמור לעזוב את הארץ מספר ימים לאחר פגישתו עימה. התובעים טוענים, כי לאדם זה לא היתה כל כוונה ליצור קשר זוגי בארץ, אלא קשר מזדמן למערכת יחסים של מקסימום לילה אחד.

טרם הוגש כתב הגנה. (א 112672/97). «מאת הדס מגן «11 מלקוחותיה של הלנה עמרם תובעים מהשדכנית 370 אלף שקל «טוענים להטעיות, מסירת מידע בלתי מדויק והפרת סודיות