בנטון לא תמשיך לספק את מוצריה לדנדור משנת 98'

חברת שיווק האופנה נותרה עם פעילות נדל"ן

חברת דנדור, שבשליטת אבי בן-דב, תיאלץ ככל הנראה לוותר על יבוא ושיווק מוצרי האופנה של בנטון מאיטליה, פעילותה העיקרית, לאחר שהתבשרה ממכשיר הפקס, כי החברה האיטלקית לא תמשיך ותספק לה את מוצריה לאחר מכירות קיץ 98'.

פעילות השיווק של מוצרי בנטון היתה פעילות כמעט בלעדית עבור דנדור בשנים האחרונות.

החברה מוסרת, כי תפנה מיידית לברר את פשר ההודעה, ותשקול את צעדיה בהתאם. מכירות מוצרי בנטון של דנדור בתשעת החודשים הראשונים של 96' הסתכמו ב-10.4 מיליון שקל, מתוך סך מכירות של 11.2 מיליון שקל בתקופה זו.

דנדור מפעילה בארץ 9 חנויות לשיווק מוצרי בנטון, מתוך 14 שפעלו בתחילת השנה ושחלקן נסגרו בהיעדר רווחיות. מתוך המכירות, כ-2 מיליון שקל התבצעו ע"י חברה בת בפולין, שלגביה קיים הסכם ארוך טווח, שאינו נפגע מהפסקת ההתקשרות עם בנטון.

פעילות האופנה לא הסבה לדנדור שגשוג בשנים האחרונות, ועל רקע רווחיות דלה, בלט בשנת 94' הפסד חריג של 2.5 מיליון שקל. הירידה בהיקף הפעילות שנרשמה בשנה האחרונה נבעה מתחרות בתחום יבוא מוצרי אופנה לישראל, וממתחרים שהחלו ליבא את מוצרי בנטון אף הם, ולשווקם בשתי הערים הגדולות.

ללא פעילות הטקסטיל שלה, תתמקד ככל הנראה דנדור בפעילות בנייה. החברה, שסיימה את תשעת החודשים הראשונים של 96' בהפסד של 385 אלף שקל, תזקוף ברבעון הרביעי הכנסות של 17 מיליון שקל מפרויקט "גבעת הפרחים" בנאות אפקה ת"א.

פרויקט גבעת הפרחים כולל בית מגורים על 10 אלף מ"ר ובו 36 יח"ד ושטח על 420 מ"ר לשימוש מסחרי. חלקה של החברה בפרויקט %50, ועד דצמבר 95' היא השקיעה בו 13.4 מיליון שקל. «שי שלו «בנטון לא תמשיך לספק את מוצריה לדנדור משנת 98' «חברת שיווק האופנה נותרה עם פעילות נדל"ן