האחים ספרא לביהמ"ש: השליטה בבנק הבינלאומי אינה ולא היתה בידי אדמונד

באי כוחם אינם מתנגדים לעיון רשות ני"ע בתיק הסכסוך עם ז'ק נאסר

"השליטה בבנק הבינלאומי ובחברת האם שלו, פי.בי אחזקות, אינה ולא היתה בידי אדמונד ספרא. האמור בתשקיפי הבנק הוא נכון ומדוייק, ושיקף נכונה את זהות בעלי השליטה בבנק וב-פי.בי". כך טוענים האחים אדמונד, יוסף ומואיז ספרא.

האחים ספרא הגישו היום (ב') לביהמ"ש המחוזי בתל-אביב, את תגובתם לבקשת רשות ני"ע לעיין בתיק המשפטי בינם לבין ז'ק נאסר, בנוגע לזהות בעלי השליטה בבנק. הרשות טענה, כי מן ההליכים התברר לכאורה, כי הבנק היה ונמצא בבעלות אדמונד ספרא, וזאת בניגוד לאמור בתשקיפי הבנק ו-פי.בי.

האחים ספרא אומרים, באמצעות עוה"ד ד"ר אמנון גולדנברג (אדמונד ספרא) ודן אבי-יצחק (יוסף ומואיז ספרא), כי אין להם דבר להסתיר מפני רשות ני"ע. על כן אין להם כל התנגדות לכך שהרשות תעיין בתיק ותצלם מסמכים מתוכו ככל הדרוש לה, ובלבד שצווי איסור הפירסום שניתנו בתיק ימשיכו לעמוד בתוקפם, ויחולו גם על הרשות.

האחים ספרא טוענים, כי נאסר והפועלים בשמו הפיצו מידע בלתי נכון, כדי לנסות ולפגוע בהם, תוך תקווה שמי מהם ייענה כתוצאה מכך לדרישות ותביעות חסרות בסיס ומשוללות כל יסוד.

אדמונד ספרא אומר, כי השליטה בבנק הבינלאומי וב-פי.בי אינה ולא היתה בידיו, ובתיק המשפטי גם לא התבררו פרטים כלשהם המצביעים על כך כביכול, גם לא לכאורה.

יצויין, כי עמדת האחים ספרא מובעת בתשובה שהגישו באי כוחם, אליה לא מצורפים תצהירים. (המרצה 3731/96). « «האחים ספרא לביהמ"ש: השליטה בבנק הבינלאומי אינה ולא היתה בידי אדמונד «באי כוחם אינם מתנגדים לעיון רשות ני"ע בתיק הסכסוך עם ז'ק נאסר