השדכנית הלנה לביהמ"ש: עסקי קרסו בעקבות פרסום תחקיר שקרי ב"מעריב"

טוענת שהפרסום בא לאחר שסירבה לפרסם מודעות בעיתון; תובעת 3.5 מיליון שקל

השדכנית הלנה עמרם מאשימה את העיתון "מעריב" באחריות לקריסת עסקיה, ולדבריה היא נאלצה לסגור את שערי החברות שבבעלותה בעקבות הפרסום בעיתון. לטענתה, העיתון הסב לה נזק של 10 מיליון שקל, לאחר שפירסם כתבת תחקיר שקרית נגדה, שנבעה לדבריה מסירובה לפרסם מודעות ב"מעריב".

עמרם הגישה היום (א') לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה בסך 3.5 מיליון שקל נגד "מעריב" וכתבת העיתון, אסתי אהרונוביץ. התביעה הוגשה בעקבות כתבה במוסף "סופשבוע", לגביו אמר העיתון, כי הוא "חושף את הצדדים הפחות זוהרים של שדכנית הצמרת".

עמרם טוענת, כי הכתבה היתה מגמתית, מלאה רמזים ומסרים מטעים וכוזבים, שקרים ומניפולציות, שמטרתם לנטוע בלב הקורא את התחושה, כי מעשיה והשירות שלה אינם אלא הונאה. לטענתה, עקב הכתבה והפירסום שליווה אותה, נגרמו לה סבל ועוגמת נפש רבה, היא אושפזה בבית חולים, ולאחר שיחרורה היתה ועודנה שרויה בדיכאון ובסבל כתוצאה מהבושה ומקריסת עסקיה.

עמרם מעריכה את נזקיה ב-10 מיליון שקל, אך מטעמי חיסכון באגרת בית משפט, היא מעמידה את התביעה על 3.5 מיליון שקל. יצויין, כי בימים אלו מתבררת בביהמ"ש המחוזי בירושלים תביעת דיבה של "מעריב" נגד המקומון "כל העיר", בעקבות כתבה בה נטען, כי יו"ר "מעריב", עופר נמרודי, הפעיל תחקירן כדי לאסוף מידע על חברות, כאמצעי לחץ להניע אותן לפרסם מודעות ב"מעריב".

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א 407/98). «מאת יצחק דנון «השדכנית הלנה לביהמ"ש: עסקי קרסו בעקבות פרסום תחקיר שקרי ב"מעריב" «טוענת שהפרסום בא לאחר שסירבה לפרסם מודעות בעיתון; תובעת 3.5 מיליון שקל «מאת יצחק דנון «השדכנית הלנה לביהמ"ש: עסקי קרסו בעקבות פרסום תחקיר שקרי ב"מעריב" «טוענת שהפרסום בא לאחר שסירבה לפרסם מודעות בעיתון; תובעת 3.5 מיליון שקל