השקעה של כ-6 מיליון שקל בשינוי רשת ביתילי

משפחת איתני תשקיע כ-6 מיליון שקל בשינוי רשת ביתילי שבבעלותה. מנכ"ל ביתילי, עופר איתני, אמר היום כי הרשת תעבור במהלך 97' שינוי יסודי, שמטרתו לרענן את מראה החנויות, להכניס מותגים חדשים, ולהתאים את הרשת לשינויים שחלו בשיווק ענף הרהיטים בעולם.

בימים אלה נבנה מחדש סניף הדגל של הרשת, מול קניון איילון ברמת-גן. לקראת שנת 97' תציג הרשת גישה חדשה לשיווק רהיטים, המקובלת בסקנדינביה וברשת הרהיטים איקיאה. בתכנון החדש חולקו החנויות לעשרות חדרים מעוצבים, כולל ריהוט, שטיחים, מנורות, כלים, תמונות וכלה בצבע הקירות התואם את החדר.

ההיערכות של ביתילי הינה פועל יוצא של פתיחתה הצפויה של רשת חנויות הריהוט I.D DESIGN, בבעלות אליעזר פישמן וקו-אופ הריבוע הכחול. בעלי הרשת הודיעו כי הם מתכוונים לפתוח את המגה סטורס בשיטת חדרים מעוצבים בשלמות, שכל הפריטים שבהם, כולל התמונות על הקירות, יימכרו לצרכנים. בביתילי המחודש יוצעו חדרי ילדים, סלונים, חדרי אוכל ושינה לצד מחלקות גדולות של שטיחים, טקסטיל לבית וכלי נוי.

כפי שפורסם בגלובס, מתעתדת הום סנטר לפתוח אף היא מחלקות מיוחדות ונפרדות לטקסטיל לבית בצמוד לסניפיה.

לרשת ביתילי 9 סניפים ברמת גן, ראשון לציון, כפר-סבא, ירושלים, באר-שבע, חיפה, צומת בילו, חדרה ונתניה. מחזור המכירות של החברה בשנת 96' עומד על כ-90 מיליון שקל. «זהבה דברת «השקעה של כ-6 מיליון שקל בשינוי רשת ביתילי «