יו"ר קבוצת הברום, אהוד פוקס, שוקל לפרוש יתמודד על תפקיד מנכ"ל מפעלי ים המלח

בעקבות הדחתו מראשות הדירקטוריונים של שלוש חברות בנות בחטיבת הברום בקונצרן כימיקלים לישראל

יו"ר קבוצת הברום, אהוד פוקס, שוקל לפרוש מתפקידו בחברה, לאחר שדירקטוריון כי"ל, ביוזמת המנכ"ל, יגאל דימנט, והיו"ר, ארווין אייזנברג, הפסיקו את כהונתו כיו"ר בשלושה דירקטוריונים של חברות בנות. כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע, כי פוקס החליט להתמודד על תפקיד מנכ"ל מפעלי ים המלח, במקום אורי בן-נון, הפורש מהתפקיד. נודע כי פוקס הגיש את מועמדותו לוועדת הדירקטוריון לחיפוש מנכ"ל למפעלי ים המלח.

אתמול (א'), נפגש דימנט, עם שניים מהמועמדים, סמנכ"ל הכספים של מפעלי ים המלח, שוקי גולד, ומנכ"ל חטיבת האשלג יהושע גכט, והיום נפגש עם פוקס. מועמד נוסף הוא עמיאל כהן, מנכ"ל חטיבת המוצרים הכימיים.

פוקס נחשב למקורב מאוד לבן-נון. לדברי מקור בכיר בכי"ל, על רקע זה החליטו דימנט ואייזנברג, להפסיק את כהונתו כיו"ר הדירקטוריונים בחברות פריקלאס ים המלח, תמי ורמי קרמיקה, ולהשאיר אותו כיו"ר הדירקטוריון בחברת הברום בלבד.

לדברי המקור, מאז גיבשו דימנט ואייזנברג את המבנה הניהולי החדש בכי"ל ובחברות הבנות, וכן בדירקטוריונים של החברות, חש פוקס כי נפל קורבן למאבקים בצמרת כי"ל.

עוד נודע ל"גלובס", כי בכי"ל חוששים מהמאבק בין המועמדים הפנימיים במפעלי ים המלח לתפקיד המנכ"ל, וכי בחירה באחד המועמדים הפנימיים עלולה להביא לפרישת המועמדים שלא נבחרו. על רקע זה, כך נודע, עשויה הוועדה, המתכנסת מחר (ג'), לבחור לתפקיד מועמד חיצוני.

אהוד פוקס סירב להשיב לשאלות "גלובס". דובר כי"ל סירב אף הוא להגיב. «מאת גדי גולן «יו"ר קבוצת הברום, אהוד פוקס, שוקל לפרוש יתמודד על תפקיד מנכ"ל מפעלי ים המלח «בעקבות הדחתו מראשות הדירקטוריונים של שלוש חברות בנות בחטיבת הברום בקונצרן כימיקלים לישראל