מלכות הדראג ימכרו סודה

גליקמן-נטלר-מייזלר וסודה קלאב גייסו את מלכות הדראג, בנות פסיה, לקמפיין בהשקעה של מיליון דולר * המשקה והבקבוקים ימותגו תחת השם "גזוז סודה קלאב"

אפילו מלכות הדראג, בנות פסיה, נכנסות למעגל הפירסום. עד כמה מיין סטרים הן הפכו להיות, תעיד העובדה שבמלחמה הגדולה שלה על שוק המשקאות בוחרת חברת סודה קלאב לא דוגמנית-על תורנית, אלא דווקא אותן כמקור זיהוי וכאייקון החם ביותר לשנת 98.

משרד גליקמן-נטלר-מייזלר, שזכה במיכרז על תקציב סודה קלאב, רתם את בנות פסיה למסע פירסום רחב היקף, בו עומדת לצאת סודה קלאב במסגרת מהלך שיווקי לשינוי תדמיתי.

סודה קלאב, שנחה שנים במנועי פירסום דוממים, עומדת עתה, במהלך החודש, לקרוא תיגר על ההגמוניה של המשקאות המוגזים בשוק המשקאות. היא יוצאת במהלך שמיועד לשנות את עמדת הצרכנים כלפי המוצר באופן שיעבור מקטגוריית המכשירים (ליצירת משקה מוגז) לקטגוריית המשקאות. היום, כשאנשם שומעים סודה קלאב, הם חושבים על מכשיר ליצירת משקה מוגז. הכוונה היא למצב את סודה קלאב כמשקה, תוצר סופי כמו קוקה קולה.

גיל סמסונוב, הסופרווייזר של סודה קלאב במשרד גליקמן-נטלר-מייזלר, מסביר כי החברה ביצעה מחקרים מדוקדקים, לרבות סקרים וקבוצות מיקוד, כדי לוודא אפקטיביות בכל צעד וצעד בבניית הקמפיין. כשנבדק נושא החזרת השם "גזוז", שהיה שגור בשנות ה-50, נמצא כי השם מתקבל בחיוב, ונתפס כ"נוסטלגי", "רומנטי" ו"מתוק".

כמובן שנבדקה גם התגובה לחיבור עם דמויותיהן של בנות פסיה. התגובה הפתיעה מאוד את הפירסומאים עצמם. לא זו בלבד שהבנות אהודות מאוד על כל חלקי הציבור, אלא שקבוצת הגיל שבה הן נתפסות כאהודות במיוחד היא האוכלוסיה הוותיקה.

כך משמשים בעירבובייה בקמפיין החדש אלמנטים נוסטלגיים עם אלמנטים עדכניים משנות ה-90. הדבר מיועד לרכך את העברת "סודה קלאב" של דור ההורים והסבים לסיגנון של שנות האלפיים.

הסיסמא שגובשה: "גזוז סודה קלאב תמיד במקרר", מיועדת לבדל את המותג ממותגי המשקאות המוגזים, שצריך כל פעם מחדש לקנות בסופר. היתרון של סודה קלאב בזמינות - תמיד ניתן לייצר אותו בו במקום.

מוטיב המקרר מככב גם בסירטון בן 35 השניות שביים גיל לבנברג. בנות פסיה מצולמות בקליפ קצבי, כשהן פותחות ואף נכנסות למקרר עם בקבוקי המשקה. ברקע, הג'ינגל שהוכן בהשראת השיר "מתוק מתוק" של יגאל בשן.

בסודה קלאב מצפים שהקמפיין יביא לדחיפה משמעותית בהיקף צריכת הסירופים הנמכרים ברשתות, כמו גם לשינוי תפיסה ביחס למותג.

בנות פסיה היו בררניות מאוד בהשתלבותן בפירסומת. הן דרשו לבדוק ביסודיות שהפירסומת לא תוריד אותן לדרגת מוכרות בבסטה. התסריט הקליפי המוקפד הרגיע אותן. הסירטון יעלה במוצ"ש הקרוב.

מנהל קריאטיב: דני נטלר, סופרוייזר: גיל סמסונוב, מנהל ארט: שלומי האוזר.«ורד שרון-ריבלין«מלכות הדראג ימכרו סודה«גליקמן-נטלר-מייזלר וסודה קלאב גייסו את מלכות הדראג, בנות פסיה, לקמפיין בהשקעה של מיליון דולר * המשקה והבקבוקים ימותגו תחת השם "גזוז סודה קלאב