שרון הנחה את המינהל להקצות קרקעות לחיילים משוחררים

שר התשתיות אריאל שרון, וסגן שר השיכון, מאיר פרוש, הודיעו היום (ב'), כי החליטו לקדם את פרוייקט עמותת החיילים המשוחררים לדיור (ח.מ.ד), אשר מטרתו לסייע לחיילים משוחררים לרכוש דיור בתנאים מועדפים. ההחלטה התקבלה בתיאום עם יוזם חוק חיילים משוחררים, ח"כ רענן כהן.

העמותה, בראשות האלוף (במיל.) משה נתיב, ובשיתוף מינהל מקרקעי ישראל, איתרה באחרונה חמישה אתרים באיזורי בית שמש, באר שבע, חיפה ומרכז הארץ, לבניית כ-2,000 יח"ד לחיילים משוחררים.

בעקבות הסיכום, הנחה שרון את מ"מ מנהל מינהל מקרקעי ישראל, מירון חומש, להביא לדיון במועצת המינהל את נושא הקצאת הקרקעות לפרוייקט.

עוד נמסר, כי שרון הורה היום על הקצאת קרקעות לזוגות צעירים בכפר הדרוזי מג'דל שאמס שברמת הגולן, וכן הורה לזרז עבודות פיתוח תשתיות בכפר. שרון הורה להעמיד קרקעות של המינהל עבור המועצה המקומית לצורך הקצאת כ-100 מגרשים לזוגות צעירים, על מנת לפתור את מצוקת הדיור של הצעירים בני הכפר.

כמו כן הורה שרון לזרז הליכים להקצאת 150 דונם לצורך הקמת איזור תעשייה במג'דל שאמס, וכן לשפר את תשתית הכבישים באיזור, באמצעות מע"ץ. «מאת דוד חיון «שרון הנחה את המינהל להקצות קרקעות לחיילים משוחררים «