טעם ישראל משנה את שמה ל"כרמית"; מחפשת משרד פרסום בינוני

מפעל הממתקים טעם ישראל משנה את שמו לכרמית, זאת לאחר שלפני כשנתיים רכש את מפעל כרמית מידי אוסם. במשך שנים נמנעה טעם ישראל מתמיכה פרסומית במותג ששמו הבעייתי היה לה לרועץ. עתה, עם החלפת השם, מתכוונת החברה להשקיע במיתוג מוצריה, ובעיקר מותג המטריה שלה - "כרמית".

לני סקסטין, מנכ"ל החברה, מסר ל"גלובס" כי בכוונתו לפנות למשרדים בסדר גודל בינוני כדי למסור את תקציב הפרסום. סקסטין הוסיף כי בכוונת החברה, שמוצריה כוונו בעיקר לשוק הזול, להתחרות עתה בעלית בשוק הממותג.

בשנה האחרונה רכשה החברה גם את מלוא הזכויות בשותפות מפעל תופיני סער של קיבוץ סער בצפון הארץ, שמתמחה בייצור ופלים. החברה ערכה שינוי מקיף בעיצוב האריזות ובהשבחת המוצרים לקראת התמיכה השיווקית המאסיבית המתוכננת.

חברת כרמית כוללת כיום 240 עובדים ומתמקדת בשלושה אתרי ייצור: המפעל הראשי פועל בראשון לציון ומתמקד במוצרי שוקולד, מרשמלו, חלבה, סוכיות טופי, מסטיקים וחטיפים נוזליים להקפאה. בפארק התעשייה תפן פועל מפעל תופיני סער לייצור ופלים. באתר תרדיון בגוש משגב שבצפון, פועל מפעל המייצר מוצרי דרג'ה לשוק המוסדי והפרטי.

סקסטין מסר כי כיום מתמקדת החברה בשוק המוסדי, להבדיל משנים קודמות בהן עיקר הייצור הופנה לבריה"מ. ב-4 השנים האחרונות נרשמה ירידה של כ-%80 במכירות לשווקי יצוא, ועלייה של כ-%87 במכירות לשוק המקומי. ברבעון הראשון של 99' רשמה החברה רווח של 1.1 מיליון שקל ומחזור מכירות של 18 מיליון שקל. בשנת 98' הסתכם מחזור המכירות ב-52 מיליון שקל.

כרמית היא חברה ציבורית בבעלות לני סקסטין (%37), לורנס גודמן (%11), משקיעים מדרום אפריקה (%27)והציבור (%25)

צרו איתנו קשר *5988