"משפחת עזאני" תוביל את עונת הסתיוחורף של רשת

"משפחת עזאני", סיטקום חדש, יוביל את עונת הסתיו-חורף של רשת שעוברת לשדר בימים ב' וה', החל בספטמבר 99'. שני ימי השידור נפתחים בשעה 20:30 בפרקים מהסדרה האנגלית "מיסטר בין".

הסיטקום החדש, בהשתתפותם של ארנון צדוק, גלי עטרי, יונה עטרי וגבי עמרני, ישודר בימי חמישי בשעה 21:00. התוכנית מציגה סיטואציות קומיות במשפחה תימנית בורגנית, החיה בפרבר אמיד של תל אביב. מרשת נמסר, כי על פי הקרנות מוקדמות שנעשו בפני קהלים שונים, יש לסיטקום פוטנציאל הצלחה גדול.

אחרי "משפחת עזאני", בשעה 21:40, תעלה עונה חדשה של "בשידור חי" עם דן שילון, הכוללת 18 תוכניות בלבד, עד סוף השנה. בעונה האחרונה שודר שילון בימי ו' ורשם רייטינג של כ-%21 בלבד. בשנת 97' שידר שילון בימי ג', אז רשם רייטינג של %28.3, והוביל את טבלאות הצפייה. מרשת נמסר, כי התוכניות החדשות של שילון "יהיו מושקעות במתכונת המוכרת והזכורה לטוב של התוכנית".

בינואר 2000 תמלא את המשבצת של שילון תוכנית אירוח חדשה של יאיר לפיד.

את הפריים-טיים של יום ה' יסגרו פרקים מהעונה השנייה של "אוז", סדרת דרמה של HBO, על המתרחש בין כתליו של בית סוהר שמור. בימים אלה משדרת רשת בשידור חוזר את העונה הראשונה של "אוז", שזוכה לרייטינג של %10.7, ופופולרית במיוחד אצל בני 44-25. בימים אלו מצולמים בארה"ב פרקי העונה השלישית, אותם כבר רכשה רשת.

ביום ב' ישודרו בלב הפריים-טיים שורה של ספיישלים, ביניהם: "בשידור חוקר" עם רפי גינת, הופעות של "סוויסה ויצפאן" בארה"ב, מיפגש הענקים בין מכבי ת"א לבין ה"מיאמי היטס" מפסגת ה-NBA ועוד.

את שידורי הפריים יחתמו פרקים בשידור חוזר מהעונה השנייה של "טירונות", המשודרת בימי ו' הנוכחיים, וזאת "לבקשת הקהל שומר המסורת". בשעה 23:40 תשודר סדרת הרכש האנגלית "לגעת ברשע".

במקביל, משקיעה רשת בפיתוח רצועת הבוקר המאוחר, המוגש כולו בידי נשים. תוכניתה של ג'ודי ניר-מוזס תעבור לימי ב' בשעה 09:00, ואחריה תשודר תוכנית חדשה בהנחיית אורנה בן-דור, על דמויות וסיפורים בשולי החדשות. תוכניתה של אלונה פרידמן תעבור לימי ה' בשעה 09:00, ואחריה תשודר תוכנית חדשה בהנחיית צופית אלישיב-גרנט, שתעסוק בבילוי ופנאי.

לוח התוכניות של רשת לעונת שידור 2000-1999 עולה לשידור בשני שלבים. בשלב ראשון גובש לוח שידורים לספטמבר-אוקטובר, תקופה שמורכבת מימי חג רבים. בשלב השני, מנובמבר, יתווספו למסך תוכניות הדגל של רשת: "משעל חם", "פספוסים", "פרפר לילה", ותוכניות חדשות המיועדות לשידור בפריים-טיים.

סמנכ"ל השיווק של רשת, עודד קרן, מסר, כי לוח השידורים תוכנן תוך כוונה לבדל את שני ימי השידור זה מזה, על מנת להיות אטרקטיבים למגוון קהלים רחב ככל שניתן. כמו כן, כל יום שידור בפני עצמו מורכב מתוכניות השומרות על זרימה טבעית של קהלים מתוכנית לתוכנית