בראבו ל"בראבו" של טלעד: רייטינג שיא %30.6 -

שיא קיץ נוכח דשדוש של התוכניות סביב %21

תחרות הגמר של תוכנית הכשרונות הצעירים "בראבו" ששידרה אתמול (א') טלעד, זכיינית ערוץ 2, רשמה שיא-עונתי עם רייטינג ממוצע של %30.6. זהו הריטינג הגבוה ביותר שנרשם בעונת הקיץ האחרונה, והוא גבוה בכ-10 נקודות רייטינג מהתוכנית הנצפית ביותר (סרטים).

תוכנית הגמר של "בראבו" שודרה בין השעות 22:45-21:05, וכללה את המתמודדים בשלב האחרון של התחרות, עם המנחים - טוביה צפיר ומיכל ינאי. שיא הצפייה נרשם עם הופעתו של שר החינוך, יוסי שריד, בסוף התוכנית (22:44-22:30) והוא עמד על %37.7. (נתוני פיפל-מיטר, משקי בית יהודיים). במקום הראשון בתחרות זכתה אנה שפיץ, בת 11, ממזכרת בתיה, שביצעה את השיר "ואין קרן אור" של אחינועם ניני. שפיץ תייצג את ישראל בתחרות הכשרונות "בראבו בראביסימו", תחרות-האם של "בראבו", שתיערך באיטליה באוקטובר.

"בראבו" עלתה לאוויר ב-4 ביולי 99', עד היום שודרו 7 תוכניות, וגם הן לא קוטלות-קנים ברייטינג, שרשמו ממוצע גבוה יחסית לעונה - %24.5.

בשבוע הבא ישודרו במשבצת השידור המתפנה אצל טלעד קטעים נבחרים של "בראבו", ולאחר מכן, ספיישל לזמר המזרחי.« אביבה קרול « בראבו ל"בראבו" של טלעד: רייטינג שיא %30.6 - « שיא קיץ נוכח דשדוש של התוכניות סביב %21