אביב גלעדי רוכש %25 מענני תקשורת

החברה תרחיב אחיזתה בשוק התוכן לילדים ובמיזמים מסחריים

המפיק אביב גלעדי סיכם את העיסקה לרכישת %25 מחברת ענני תקשורת, בבעלות אהוד מירון ואיריס הוד, עליה דווח ב"גלובס". לא נמסר סכום העיסקה אולם מדובר בכמה מיליוני דולרים.

ענני תקשורת מחזיקה %50 ממניות נגה תקשורת, מפיקת ערוץ 6 וערוץ 8 עבור חברות הכבלים. יתר המניות נמצאות בידי עמי גניגר. עלות הרכישה לא נמסרה, והיא מוערכת במיליוני דולרים. העיסקה בוצעה באמצעות חברת אבגל תקשורת ומדיה של גלעדי.

נגה תקשורת נחשבת כיום לחברת התוכן המובילה בארץ, והיא צפויה לקבל לידיה את ערוץ 6 ו-8 בעקבות שיוך הערוצים שמתכננות לבצע חברות הכבלים.

כניסתו של גלעדי לחברה מבטאת מהלך של הרחבה וכניסה לתחומים מסחריים מתבקשים הקשורים לתוכן, במיוחד בז'אנר הילדים, וביניהם הפקת עתוני ילדים, הקמת פארקי שעשועים לילדים, ומבצעים מסחריים שונים.

גלעדי מסר, כי הוא רואה בהשקעה בענני תקשורת מהלך אסטרטגי, וכי הוא מזהה בחברה נושאים 'רדומים', שניתן יהיה לעורר לאחר סיום הרגולציה בתחום התוכן בטלוויזיה הרב-ערוצית. בין היתר מדובר בקשרים עם בעלי מותגים טלוויזיוניים בינלאומיים, ושיתוף פעולה איתם באריזה לשוק המקומי. ככל הידוע, מדובר בערוץ הילדים האמריקני ניקולודיאון, רשת הטלוויזיה בכבלים HBO, ומותג נוסף.

בנוסף, מבטאת ההיערכות של ענני תקשורת תשובה למהלך של חברת YES שירותי לויין, שחתמה על הסכם להקמת חברת תוכן בז'אנר הילדים, בבעלות המפיקים ומייצגי האמנים יהודה טלית, טמירה ירדני וחיים סלוצקי (%45) וחברת YES (%‏55). החברה החדשה מתנאה ב-3 מכוכבי ערוץ הילדים של נגה - יעל ברזוהר, גיל ססובר ומיכל ינאי, שיעברו ללויין.

אביב גלעדי הוא אחד המפיקים ומייצגי האמנים הגדולים בארץ, בינהם דן שילון, דודו טופז, "זהו זה" ואחרים.

במקביל מחזיק גלעדי %25 בחברת JCS-ספורט, המפיקה את ערוץ 5 עבור חברות הכבלים, ו-%26 מחברת מומנטום-ישראל, חברה-בת של מקאן-אריקסון, שמתמחה בשיווק מותגים.« אביבה קרול « אביב גלעדי רוכש %25 מענני תקשורת « החברה תרחיב אחיזתה בשוק התוכן לילדים ובמיזמים מסחריים