טלעד רכשה זכויות שידור ל-4 ערוצים שיישווקו לכבלים וללווין

גם ערוץ 1 קנה סרטים של קולומביה ושל MGM

זכיינית ערוץ 2, טלעד, השלימה השבוע רכישת זכויות שידור בלעדיות של 4 ערוצי טלוויזיה וחומרי תוכן. טלעד מתכוונת לשלב את החומרים עם תוכניות מקור הישראליות שמופקות על-ידה, ולהציעם לחברות הכבלים והלווין.

בין הערוצים החדשים: ספריית סרטים של מטרו-גולדווין-מאייר (MGM) שמכילה כ-5,000 סרטי עלילה. הספרייה היא השנייה בגודלה בעולם, ומצויים בה נוסף על סרטי MGM גם סרטים שהופקו אצל יונייטד-ארטיסט, פוליגרם, אוריון, קנון וסמואל גולדווין. הספריה כוללת למעלה מ-100 סרטים שזכו באוסקר, סרטי ג'יימס בונד, דסטין הופמן, וודי אלן, סדרת "הפנתר הורוד", המיטב של מרלון ברנדו, דני קיי וסופיה לורן, סרטי פעולה של סילבסטר סטאלון, קלינט איסטווד צ'רלס ברונסון ורוברט דה נירו.

עוד נרכשו הערוץ האמריקני HOME & GARDEN שעוסק בפנאי וסגנון חיים, ומשודר ל-50 מיליון משקי-בית בארה"ב; ערוץ למזון ויין FOOD NETWORK שזוכה לצפייה גבוהה בקרב נשים בארה"ב. הערוץ כולל מתכונים מכל העולם שמוכנים לעיני הצופה על ידי שפים מקצועיים, טיפים, קורסי בישול ואירוח, מבחר מטעמי סין, תאילנד, הודו, יפן, מרוקו, צרפת ועוד.

עוד נרכש ערוץ "עשה זאת בעצמך" (DO IT TOUR SELF), שמציג, כשמו, את הדרך לשיפוץ הבית, בניית רהיטים ומשחקים לבית ולגינה.

יצויין כי לפני מספר שבועות רכשה טלעד גם את הזכויות לערוץ הבידור E! ENTERTAIMENT. טלעד מדווחת כי היא נמצאת בעיצומו של מו"מ לרכישת זכויות השידור של ערוץ אמריני נוסף.

עוד מתוכנן בטלעד הפקת ערוץ פנאי וסגנון חיים ישראלי, שיתבסס על תוכניות מקור מוכרות של טלעד, כמו 'מסע עולמי' עם איל פלד, 'פוזה' עם יעל אבקסיס, תרבות ובידור עם עינת ארליך, '9 טלעד' עם יונה אליאן ועוד.

עוזי פלד, מנכ"ל החברה, אמר כי מדובר כשלב טבעי בהתפתחות החברה, שמחזיקה, בניגוד לשתי הזכייניות האחרות של ערוץ 2, בבעלות מלאה על אולפני טלוויזיה, חדרי עריכה גרפיקה ואנימציה.

גם ערוץ 1 רכש חבילה של 76 סרטים מאולפני קולומביה ומ-MGM, שאינם כלולים בספרייה שרכשה טלעד. בערוץ מייעדים את הסרטים לשידור בשתי רצועות, סרטי קולומביה בימי ו' אחרי "בטברנה", וסרטי MGM במוצ"ש בשעה 22:00.

בין סרטי קולומביה שיעלו על המסך כבר בחגים הקרבים: "מכסחי השדים" ישודר בערב סוכות (24/9), "נדודי שינה בסיאטל" ישודר במוצאי סוכות ה-25/9, ו"מכסחי השדים 2" ישודר בערב שמחת תורה.

במהלך העונה ישודרו עוד: "טוטסי", "ליגה משלהן", "ד"ר סטריינג'לאב", "הגשר על הנהר קוואי", "מעתה לעד עולם", "אקספרס של חצות", "גנדי", "קרמר נגד קרמר", ו"סרפיקו" עם אל פאצ'ינו.

מבית היוצר של MGM ישודרו "מחר לנצח", החדש בסרטי ג'יימס בונד עם פירס ברונסון וג'ונתן פרייס, "האיש בעל מסיכת הברזל", "דג ושמו ונדה", "מוכת ירח", "שורטי" ו"השור הזועם" עם רוברט דה נירו.« אביבה קרול « טלעד רכשה זכויות שידור ל-4 ערוצים שיישווקו לכבלים וללווין « גם ערוץ 1 קנה סרטים של קולומביה ושל MGM