תרחיש שני לנסיבות המוות הטראגי, מטיל ספק בגירסת הסייע הרפואי אין הוכחות לפריצה, גם אחרי ניתוח צילומי מצלמות המעקב

משטרת מונאקו ניתחה תצלומים של מצלמות מעקב שהיו מוצבות בבניין בו מצא המיליארד אדמונד ספרא את מותו, אך חוקרי המשטרה מסרו שגם אחרי ניתוח הצילומים, אין די הוכחות שפורצים חדרו לבניין, דקרו את אחד המטפלים של אדמונד והציתו את הדליקה שגרמה למותו.

גירסת הפריצה מסתמכת על עדות הסייע הרפואי של ספרא, שסיפר לחוקרים ששני אלמונים חבושי מסיכות פרצו אל הפנטהאוז, דקרו אותו בבטנו ובירך במהלך מאבק שהתפתח ביניהם, והציתו את הדליקה, ובתוך כך גם הפעילו את מנגנון האזעקה שהביא למקום את מכבי האש. הסייע הרפואי נחקר אתמול על ידי המשטרה זה יום שני ברציפות. התובע הכללי של מונאקו, דניאל סרדה, שנשאל על ידי כתבים אם הסייע הרפואי הוא בחזקת חשוד, השיב: "הוא עד מועדף".

סרדה מסר שעד מחר מחליט המשטרה באיזה כיוון חקירה לנקוט, וכי הוא מעריך שהכיוון יהיה פלילי, על סמך עדות הסייע הרפואי. הוא גילה שבין היתר, נמצא בזירת המוות אולר מוכתם בדם עם להב באורך כ-8 ס"מ. "לפי שעה אין שום דבר אחר התומך בגירסה ששני פורצים חדרו פנימה", אמר סרדה, "וכל פורץ כזה היה זקוק למפתחות, ולהכרה טובה של הדירה". הדליקה עצמה פרצה בפח ניירות במרתף הדירה המפוארת, השוכנת בשדירות אוסטנד במונטה קרלו, מעל מטה בנק ספרא ריפבליק.« שירות רויטרס, מונאקו « תרחיש שני לנסיבות המוות הטראגי, מטיל ספק בגירסת הסייע הרפואי אין הוכחות לפריצה, גם אחרי ניתוח צילומי מצלמות המעקב