תשובה משתלט על מגדלי חוף הכרמל בכ-2 מיליון דולר

קונה מפינקלשטיין ועו"ד שגב %20 מהחברה

היזם יצחק תשובה עומד להשתלט על פרוייקט מגדלי חוף הכרמל בחיפה, בהשקעה של כ-2 מיליון דולר. תשובה עומד לקנות את מניות אורי פינקלשטיין בחברה, %13, בכ-1.3 מיליון דולר. כן יקנה את חלקו של עו"ד ד"ר יוסי שגב, כ-%7.5, בכ-750 אלף דולר. שתי העיסקאות יעשו לפי שווי חברה של כ-10.5 מיליון דולר. תשובה יקנה את המניות באמצעות חברת דלק נדל"ן, הנמצאת בשליטתו.

כיום מחזיק תשובה כ-%35 מחוף הכרמל, %21 ישירות וכ-%14 באמצעות חלקו בחברה משותפת עם עו"ד שגב. עם השלמת שתי העיסקאות שצוינו, יגיע תשובה לאחזקה של כ-%55 בחברה.

לפני חודשים מספר ביקש תשובה להגיע לשליטה על החברה על ידי קניית מניותיו של יוסי מושקוביץ, כ-%22. העיסקה בוטלה ברגע האחרון, לאחר שמושקוביץ החליט שברצונו להשאר שותף פעיל.

הנכס העיקרי של מגדלי חוף הכרמל הוא בן 30 דונם, עם תב"ע מאושרת לבניית 1,000 חדרים, דירות או בתי מלון. נכס נוסף הוא מגדל המגורים הפנינה, הנמצא בבנייה, ובו נותרו למכירה 110 מתוך 160 דירות. בניית בית המגורים הראשון, בן יותר מ-200 דירות, הסתימה, וכל הדירות נמכרו. בפרוייקט גם קומה מסחרית.« אלעזר לוין « תשובה משתלט על מגדלי חוף הכרמל בכ-2 מיליון דולר « קונה מפינקלשטיין ועו"ד שגב %20 מהחברה