בזק תחשוף את האינטרנט המהיר: "WOW"

מצטרפת לטרנד הפרסום לפני אישור הפעלה

חברת בזק עומדת לחשוף את מותג האינטנרט המהיר שלה בטכנולוגיית ADSL, שישא את השם: "WOW". כך נודע ל"גלובס". החברה תעלה קמפיין השקה ענק, למרות שעדיין לא קיבלה אישור להפעיל אינטרנט מהיר. הקמפיין הוכן כבר לפני 3 חודשים באמצעות משרד יהושע-TBWA.

יוני ספיר, מנהל אגף התקשוב של בזק, אישר את הידיעה. בהתייחס לשאלת השקתו של מוצר שעדיין אין היתר לשווקו אומר ספיר: "אין פה שאלה של אם לשווק, אלא שאלה של מתי. נכון שמבחינה רגולטורית עדיין אין אישור, אבל אנחנו מתכוונים לאגור את שמות המזמינים במאגר שמות".

האם אינכם חוששים מתופעות לוואי לא רצויות? ליצור עניין בשירות ולא לספק אותו?

"לא. קהל היעד העיקרי, גולשי האינטרנט הכבדים, מודעים למיגבלות הרגולטוריות ולמו"מ שמתנהל מול משרד התקשורת. הם מבינים שהם יצטרכו להמתין".

בזק מנסה למנוע מהכבלים להפקיע ממנה את הראשוניות?

"בזק מוכנה עם השירות ורוצה לספק אותו כבר מחר. הכבלים מצהירים שהם מוכנים לספק את השירות בתוך 30 יום, אבל גם זה לא בטוח. לנו יש הפתרונות לאינטרנט מהיר מאוד - עד פי 250".

הקמפיין הקריאטיבי שהכין יהושע-TBWA מנסה להמחיש לציבור את משמעות הגלישה המהירה: "זה כמו לטוס לניו יורק ב-2.5 דקות, כמו להיכנס להריון וללדת תוך שבוע או לגדל קוקו ב-5 ימים". הקמפיין, תחת הסיסמה: "בזק מביאה את מהפכת ה-ADSL - WOW", כולל 6 סרטים קצרים בני 10-8 שניות כל אחד. בשלב הראשון יעלה קמפיין שילוט חוצות ועיתונות, ובהמשך יעלו סרטוני הטלוויזיה.

השירות החדש תומחר ב-99 שקלים לחודש כולל חכירת המודם ומאפשר שימוש בלתי מוגבל, הפוטר מפעימות המונה. הקישור לאינטרנט מתאפשר דרך ספק גישה חיצוני או דרך בזקנט.« ורד שרון-ריבלין « בזק תחשוף את האינטרנט המהיר: "WOW" « מצטרפת לטרנד הפרסום לפני אישור הפעלה