ת"א: אושרו תוכניות פרטיות של קייזר - בל"ל ואמפא

התוכנית הוצגה על-ידי בכירה במנהל ההנדסה, צופייה סנטו, הכפופה לקייזר

הוועדה המקומית תל אביב אישרה את תוכנית בית מני (בניין בנק לאומי) ברחוב יהודה הלוי פינת רחוב הרצל. בניין זה תוכנן על ידי משרד קייזר-לקנר. דני קייזר משמש כיום כמהנדס העיר תל אביב. התוכנית כוללת שלושה בניינים, בניין לשימור, תוספת קומות לבניין הנהלת הבנק הנוכחי, ובניית בניין נוסף בגובה 17 קומות. סך כל השטחים המבונים 17,750 מ"ר וכן 9,000 מ"ר שטחי מרתפים וחניות תת קרקעיות.

את התוכנית אמור היה להציג בפני הוועדה האדריכל דני רז, ולא המתכנן קייזר, וזאת במטרה למנוע ניגוד עניינים. סגן ראש העיר, איתן סולמי, קבע שאין לאפשר לרז להציג את התוכנית, מאחר והדבר לא קיבל את אישור מועצת העיר. בעקבות התנגדות זו ייצגה האדריכלית צופייה סנטו את התוכנית. את התוכנית הגישה אשתו של מהנדס העיר, מירי קייזר.

הוועדה אישרה מבנה נוסף בתכנונו של האדריכל דני קייזר, את בית אמפא ברחוב ריב"ל. במבנה שגובהו 15 קומות יהיו 15,600 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכן 9,360 מ"ר שטחי שירות. הוועדה אישרה גם את מתחם קרסו ריבל בתכנון מור אדריכלים.

עוד קבעה הוועדה את שינוי שלבי הביצוע של תוכנית בניין מבקר המדינה, שהוגשה על ידי מהנדס העיר והמינהל. הבניין מתוכנן על ידי האדריכל קלמן כץ. הבקשה כוללת סלילת דרך שירות בהמשך לרחוב הארבעה צפונה וחיבורה לדרך קפלן, הרחבה חלקית של רחוב קפלן וביצוע המחלף ברחוב קפלן ודרך פתח תקוה. על פי החלטת הוועדה, תעודת גמר למבנה מבקר המדינה תותנה בהשלמת מטלות אלה. התוכנית הועברה לאישור הוועדה המחוזית.