פאלם ביץ' בפלורידה זכתה בשבועות האחרונים לסיקור תקשורתי חסר תקדים, הודות
לבדיקה החוזרת של תוצאות ההצבעה לנשיאות ארה"ב. יזמי CityPlace, פרוייקט נדל"ני
גדול בווסט פאלם ביץ', מקווים לעלות על הגל התקשורתי ולנצלו לצורך קידום המכירות.
הפרוייקט, מרכז קניות גדול שהוקם בעלות של 225 מיליון דולר, נפתח לפני שבועיים
למרות שהעבודה בו לא הושלמה.
הפתיחה הרשמית מתוכננת לדצמבר, ועד אז מקווים היזמים שכל 60 החנויות, 10 המסעדות
וקומפלקס בתי קולנוע בן 20 מסכים, ייפתחו ויקהילו קונים ומבקרים.
ה-CityPlace ממוקם על פני ביצות מיובשות בשטח של 72 אקרים, ומעוצב כווילאג'
בסגנון איטלקי. מאחוריו עומדת חברת הנדל"ן Palladium בשליטת צמד היזמים סטיבן
רוס וקנת הימל.
אלה מתעתדים לפתוח מרכזי קניות ובידור גדולים נוספים בניו יורק, דאלאס וערים
נוספות, בעלות כוללת של 3.75 מיליארד דולר. הפרוייקט זכה לסובסידיה עירונית
בשווי של 80 מיליון דולר, כשעיריית ווסט פאלם ביץ' מוסיפה לחבילה גם מימון
בניית חניון ענק, וכן מזרקה גרנדיוזית בחצר המרכזית של מרכז הקניות. המימון
העירוני הושג באמצעות הנפקת אגרות חוב עירוניות, כשאת הריבית עליהן ישלמו היזמים.
על ה-CityPlace מרחפת עדיין השאלה האם יש בכלל הצדקה כלכלית לקיומו. הוא הוקם
בחלק הפחות מבוסס של פאלם ביץ' שבו מתגוררים רק 80 אלף תושבים, ויישען בעיקר
על מבקרים שיאלצו להרחיק 15-25 מייל כדי להגיע אליו.
מרכז הקניות החדש גם יתחרה במרכזים דומים בערים השכנות, העוברים שידרוגים ושיפוצים
כדי לישר קו עם הפרוייקט החדש בווסט פאלם ביץ'.
יזמי CityPlace מכל מקום, מתעתדים להשיק קמפיין פרסומי לקראת החגים, ומקווים
שגודש אמצעי התקשורת במקום ושמועות מפה לאוזן יעשו את שאר המלאכה היחצנית.
היזמים כבר נערכים לשלב השני של הפרוייקט, שיכלול מרכז ועידות ומלון בהיקף
של 550 מיליון דולר, ומקווים לצרף אליהם שותף מבוסס בדמות תאגיד המלונות Starwood
Resorts Worldwide & Hotels.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.