ARTE רכש מערוץ 3 את "חובו של אהרון כהן"

זהו הסרט הראשון באורך 90 דקות (MADE FOR T.V) שנמכר לחו"ל ע"י איי.סי.פי, שהכריזה לאחרונה על הפקה של 25 סרטים חדשים באורך מלא

דרמת הטלוויזיה "חובו של אהרון כהן" בהפקת איי.סי.פי, חברת התוכן של ערוץ 3 בכבלים, נרכשה לשידור על-ידי הערוץ הצרפתי-גרמני ARTE.

זהו הסרט הראשון באורך 90 דקות (MADE FOR T.V) שנמכר לחו"ל ע"י איי.סי.פי, שהכריזה לאחרונה על הפקה של 25 סרטים חדשים באורך מלא. מכירת הסרט התבצעה באמצעות פיליפה קוברסקי מחברת סינפיל.

"חובו של אהרון כהן", שודר בתחילת 1999, במסגרת "ראשון בדרמה", רצועת דרמות המקור של ערוץ 3. הסרט מגולל את סיפורו של אזרח בשם אהרון כהן, שנעצר בגין חוב כספי זעום, ונאלץ לבלות לילה גורלי בבית המעצר.

בתפקידים הראשיים משחקים משה אבגי, אריה מוסקונה, אביטל אברג'יל, יוסוף אבו-ורדה ודורון צברי. במאית: עמליה מרגולין; תסריט: אלון בר; הפקה: הילה צבאתי וגליה בדור - איי.סי.פי.

ARTE, המשודר גם בכבלים בישראל, הוא ערוץ תרבות איכותי הפועל בפריס ומתרכז בתוכניות בנושאי תרבות, אמנות ומוסיקה. הערוץ עוסק גם בסרטים דוקומנטריים, וסרטי קולנוע וטלוויזיה איכותיים מצרפת ומרחבי העולם.

יצויין, כי "חובו של אהרון כהן" כבר זכה בפרס סרט הטלוויזיה הטוב ביותר בפסטיבל BANFF בקנדה, פסטיבל בינלאומי חשוב בתחום הטלוויזיה.