רשת של רכבת פרברית חדשה עתידה להתחיל לפעול בפרברי ליסבון, לקראת ראשית שנת 2005. ההחלטה על תחילת הפרויקט בבירת פורטוגל, באה לאחר שורה של עיכובים בירוקרטיים שהציבו הרשויות בעיר, על ידי עיכוב מתן אור ירוק לתוכניות הסובבות את איזור התוכנית. אלה כוללות שינויים מרחיקי לכת באיזור שבו עתידה הרכבת לעבור.
שתי חברות בינלאומיות עתידות להתחרות על הקמת הרכבת הפרברית. חברת MTS-Metro Transporte do Sul המקושרת עם חברת הסעות ההמונים Grupo Barraqueiro וחברת הבנייה השלישית בגודלה במדינה - MAR Metroplitano do Arco Ribeirinho.
על פי לוח הזמנים הצפוי, העבודות יחלו לקראת חודש ינואר 2002 ועלות הפרויקט תנוע סביב 219 מיליון אירו (כ-196 מיליון דולר). חברת Barraqueiro נכנסה לאחרונה לעסקי הרכבות, לאחר זכייה במכרז להפעלת רכבת שתחבר בין ליסבון לפרבריה הדרומיים לאורך נהר הטאגוס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.