רשת המשביר מחסני אופנה, המצוייה בעיצומו של מהלך לשינוי אסטרטגי, יוצאת במסע החדרה של הקונספט החדש. במסגרת זו היא גייסה את אורנה ומשה דץ להוביל את קמפיין פרסום החורף של הרשת. הרשת נכנסת עתה לשלב ישום שינוי הקונספט השיווקי ומיצוב חדש לרשת. מדובר בתהליך שיארך כשנתיים ובסופו תשודרג הרשת וכל הסניפים, החדשים והותיקים, יפעלו תחת הקונספט החדש. הרשת כולה תיקרא O&H המשביר אופנה".
יישום התכנית האסטרטגית תעלה לרשת כ-20 מיליון שקל, אשר יושקעו בעיצוב ובהקמת סניפים חדשים בקניונים , בשיפוץ וחידוש הסניפים הקיימים במרכזי הקניות מחוץ לערים.
הנהלת רשת O&H המשביר אופנה, מנסה לפעול בהשראת מודל רשתות האופנה הרב לאומיות: M&H ו-NAVY OLD, המובילות בעולם בקטגוריית Value For Money. במסגרת זו תפיץ הרשת ב-800 אלף עותקים קטלוג שצולם בהונגריה.
רשת המשביר מחסני אופנה פתחה בחודשים האחרונים שתי חנויות - "המשביר אופנה O&H" בקניון מלחה בירושלים ובחוצות שפיים. הרשת תמשיך במהלך של הסבת החנויות, ועד סוף ספטמבר תפתח הרשת 2 סניפים נוספים, בקניון איילון ובקניון חולון.
רשת המשביר מחסני אופנה מונה היום 21 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. מחזור המכירות של הרשת גדל בשנת 2000 ב- 9.5%, והסתכם בסך 329.6 מיליון שקל, לעומת 301.1 מיליון ש"ח בשנת 1999.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.