הרכבת המהירה בין פרנקפורט לקלן (300 ק"מ לשעה) אמורה להיחנך בחודש אוגוסט
2002, ושלב הניסויים של הפעלתה החל לפני שבועות אחדים. נוכח הערכות מוקדמות
המייחסות לקו החדש הצלחה עתידית, התקוטטו ביניהם ראשי ערים ויישובים הנמצאים
על יד הנתיב המתוכנן, היכן בדיוק יוקמו תחנות הרכבת. אחת המנצחות - העיר לימבורג,
תכננה להקים על ידי התחנה איזור מסחרי לטובת חנויות עודפים, בסגנון המולים
הגדולים שבצידי הדרכים הראשיות בארצות הברית.
לאחרונה התברר, כי נוכח הלחץ הגדול שהפעילו בעלי שטחים מסחריים וסוחרים בעיר,
התוכנית תשתנה ובמקום להקים את השטח המסחרי מתוכנן במקום איזור תעשייה חדש.
יתרונותיו של איזור מסוג זה ברורים, כשהמרחק בין שתי הערים הגדולות יצטמצם
כדי 58 דקות נסיעה בלבד, תנועת העובדים מהמקום ואליו, תהיה קלה במיוחד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.